Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Noen som har erfaring med hvor mye RM Williams utvider seg ved inngåing?
Er litt mellom to størrelser og ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge.
 
Noen som har erfaring med hvor mye RM Williams utvider seg ved inngåing?
Er litt mellom to størrelser og ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge.
Ikke erfaring med RM Williams, men kjøpte nylig et par Gant semskete chelseaboots og angrer på at jeg gikk opp en størrelse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Jeg hadde ikke gått opp en størrelse på RM Williams sko. Kjøpte mine for en del år siden; de satt som støpt da, men er i løseste laget i dag. Prøvde et nytt par i samme størrelse for ikke så lenge siden og de sitter som støpt. Konklusjon: kjøp de litt små, så sitter de som støpt etterhvert.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Noen som har erfaring med hvor mye RM Williams utvider seg ved inngåing?
Er litt mellom to størrelser og ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge.

Støtter anbefalingen om å kjøpe de litt små.
Slet med å få av meg skoene de første månedene, men etterhvert sitter de som støpt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Takk for input @Trulle75, @aksgro og @bangiman.
Gikk for de som satt tight, så regner jeg med at de fortsatt sitter som et skudd om noen år:)
479999E3-5407-4304-8741-099C5613981E.jpeg
 
Grattis!
Mine eldste er 3(?) år gamle og fortsatt tighte. Mer utfordring med å finne riktig farge på skokremen og å holde meg på bena der det fortsatt er is.
Hehe, får ta det is-problemet til neste vinter:)
Fant du noe løsning på skokremen?
 
Beklager et dumt spørsmål...
Hvorfor er RM Williams så populær i Norge?)

De er kanskje mer populære her enn i andre land? Selv synes jeg de har et pent snitt. Sannsynligvis skyldes populariteten at de er relativt tilgjengelig hos flere forhandlere. Kvalitetssko er jo dessverre ikke så voldsomt utbredt i Norge pr. i dag, til tross for et par solide forhandlere...
 
  • Liker
Reaksjoner: Kochegar47
De er kanskje mer populære her enn i andre land? Selv synes jeg de har et pent snitt. Sannsynligvis skyldes populariteten at de er relativt tilgjengelig hos flere forhandlere. Kvalitetssko er jo dessverre ikke så voldsomt utbredt i Norge pr. i dag, til tross for et par solide forhandlere...

De er nok minst like populære i andre land, om ikke mer ;)
Populæriteten de siste årene er nok grunn av markedsføringskreftene fra LMVH gruppen som overtok majoriteten av eierskapet i 2016, samt drastisk utvidelse av flere utsalgssteder.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Kochegar47
Jag har haft RMW 15 år och tycker inte dom är mer populära nu det är ju en klassiker. Väldigt bra skor som funkar till mycket! Har ett par till salg här på TS om någon skulle vara intresserad perfekt vår sko ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kochegar47
Mulig dette ikke blir så populært i denne tråden, men er det noen sneakerheads som har tips til sneakers som kan passe til noen som ikke ønsker å se ut som en fjortis? Liker NB 247 ganske så godt og ser etter noe i samme stilen som er stilren og minimalistisk. Og nei det er ikke aktuelt å bruke flere tusen kroner på en limited edition fra en eller annen rapper uansett hvor kule de enn måtte være.:D

new-balance-5983-4596801-1.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Chalshus
Mulig dette ikke blir så populært i denne tråden, men er det noen sneakerheads som har tips til sneakers som kan passe til noen som ikke ønsker å se ut som en fjortis? Liker NB 247 ganske så godt og ser etter noe i samme stilen som er stilren og minimalistisk. Og nei det er ikke aktuelt å bruke flere tusen kroner på en limited edition fra en eller annen rapper uansett hvor kule de enn måtte være.:D

Vis vedlegg 140253
Tråden for dette finnes:)
https://www.tidssonen.no/forum/threads/dagens-sneakers.43042/page-4#post-586052