Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Dagens utpakking fra salget hos Tricker’s med -40%. Levert på døren innen en arbeidsuke er innafor.
D95D33A2-9E40-46E5-A818-1EE2B885BA8B.jpeg
 
Snuste på en modell som ligner på den du har til høyre der. Har Burton fra før, men gikk ikke på en "smell" denne gangen. Var det bra fit?
Jada, men Tricker bruker noe de kaller «Tricker size» som ikke alltid samsvarer med ordinær UK size. Så om du er ny på Tricker, les nøye deres anbefalinger vedr. størrelser. Min «Tricker size» kjenner jeg gjennom tidligere kjøp i deres Jermyn Street butikk, så da funker det greit med netthandel.
 
Jada, men Tricker bruker noe de kaller «Tricker size» som ikke alltid samsvarer med ordinær UK size. Så om du er ny på Tricker, les nøye deres anbefalinger vedr. størrelser. Min «Tricker size» kjenner jeg gjennom tidligere kjøp i deres Jermyn Street butikk, så da funker det greit med netthandel.
Kjøpte sko i samme butikk faktisk, så da kan jeg prøve meg på netthandlen en gang.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thorvald og ahpadt
Hei!
Noen som vet om en skomaker i Oslo som kan legge på tåjern på sko som ikke er kjøpt hos skomakeren? Var innom Dagestad her om dagen, og de var ikke supergira på å ta inn sko som ikke var kjøpt hos de pga. mye å gjøre for tiden.
 
Alltid visst du er en jålebukk! Gratulerer med snobbestøvler som går undercover i ethvert opprør! Kult!

Jeg har brukt alt mulig støvler i +30 år nå og hadde egentlig tenkt å kjøpe noen Grenson Fred Alpine-Grain Commando eller Churches Mc Farlane. Men disse Gucci kom på veien med rabatt og jeg fyrt løs på de.
Jeg vil tippe at disse er laget av Prada som eier også Churches bla.
Guccimann eller snobbfyr er jeg ikke og har ikke tenkt å bli det:ROFLMAO:
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Dette er vel en god deal for den som er ute etter en slik sko og har en passende fot. PS. Ikke jeg som selger, bare ment som et tips til folket;)