Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Samme gate som The Cavendish, det, @Edzilla! Faktisk to minutters gange til Tricker´s, ifølge Google.

400 meter fra Le Méridien Piccadilly ;)
26288192-3503-4423-AABF-4A326D1A01FA.png
 
Våres sneakers skal handles inn å valget er snevret ned til enten ett par ifra Bally eller ett par ifra Buttero, noen som har noe erfaring med det ene merke kontra det andre?
 
Våres sneakers skal handles inn å valget er snevret ned til enten ett par ifra Bally eller ett par ifra Buttero, noen som har noe erfaring med det ene merke kontra det andre?

Hei! Kjøpte Buttero Tanino ifjor, fornøyd så langt, de er RÅ!
 

Vedlegg

  • DSC_0344.JPG
    DSC_0344.JPG
    61,5 KB · Visninger: 0
  • _20180329_144540.JPG
    _20180329_144540.JPG
    93,7 KB · Visninger: 0
  • DSC_0356.JPG
    DSC_0356.JPG
    97,1 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Humla og Nicolai
Vurderer å oppgradere fra hvite joggesko til tennissko i hvitt lær denne sommeren.
2EB151-100_C.jpg

Mye enklere å vedlikeholde, men det går vel på bekostning av komforten (og lommeboken!). Jeg har funnet et par fra Acne Studios. Noen som har prøvd dette hipster-merket før?:p
 
Vurderer å oppgradere fra hvite joggesko til tennissko i hvitt lær denne sommeren.
Vis vedlegg 88706

Mye enklere å vedlikeholde, men det går vel på bekostning av komforten (og lommeboken!). Jeg har funnet et par fra Acne Studios. Noen som har prøvd dette hipster-merket før?:p

Jeg har ikke erfaring med Acne Studios, men kan anbefale Diemme sine Veneto Low White. De er laget av mykt hjorteskinn og har umerket komfort da helen i skoen er bygget opp litt i forhold til "tradisjonelle" sneakers.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Våres sneakers skal handles inn å valget er snevret ned til enten ett par ifra Bally eller ett par ifra Buttero, noen som har noe erfaring med det ene merke kontra det andre?


Kjøpte et par Bally sneakers for ca 2 år siden, gode å gå i, men synes ikke kvaliteten var god nok i forhold til prisen.. Sømmer som har gått opp og sålen har så godt som godt i oppløsning bak..
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
Våres sneakers skal handles inn å valget er snevret ned til enten ett par ifra Bally eller ett par ifra Buttero, noen som har noe erfaring med det ene merke kontra det andre?

Buttero has the advantage to have removable insoles which can be purchased separately for either summer or winter.
Removable insoles allows for sweat to dry faster, extending the life of the leather upper, and reducing the grow of bacteria which causes that pieds de dieu smell....

Diemme has very good quality uppers mostly from Charles F Stead suedes. The factory in Treviso- Asolo area is Norwegian-owned, and makes boots, and sneakers for brands like Missoni, Gucci, Stone Island, etc.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Humla
Våres sneakers skal handles inn å valget er snevret ned til enten ett par ifra Bally eller ett par ifra Buttero, noen som har noe erfaring med det ene merke kontra det andre?

Vurderer å oppgradere fra hvite joggesko til tennissko i hvitt lær denne sommeren.
Vis vedlegg 88706

Mye enklere å vedlikeholde, men det går vel på bekostning av komforten (og lommeboken!). Jeg har funnet et par fra Acne Studios. Noen som har prøvd dette hipster-merket før?:p

Kan sterkt anbefale Common Projects i denne kategorien, slitesterke og komfortable
 
Noen som har erfaring med skoene til Dundas footwear?

Har nettopp kjøpt mitt andre par. De første paret kjøpte jeg for rundt 5 år siden - er vel på tredje eller fjerde gummisålen. Ganske harde å gå inn - men mine blir brukt myyyye.
 

Vedlegg

  • fullsizeoutput_19bb.jpeg
    fullsizeoutput_19bb.jpeg
    123,5 KB · Visninger: 0
  • fullsizeoutput_19dd.jpeg
    fullsizeoutput_19dd.jpeg
    108,9 KB · Visninger: 0
jeg driver å går inn mine, så de er fortsatt knallstive, men kvaliteten virker å være veldig bra og de begynner så smått å mykne opp og forme seg etter foten.

skinnet er av god kvalitet og får fort patina, så her kan man trygt kjøpe et par hakk lysere skinn enn man egentlig vil ha, da de fort blir mørkere.

ventetiden på nye sko som ikke er på lager (veldig få) er vel fort en 10 uker, så det gjelder å bestille i god tid før man "trenger" dem.
om du stikker innom butikken i oslo kan du velge skinn selv ut i fra skinnprøver, og ta en titt på noen inngåtte sko for å se forskjellen fra nytt.

Er to veldig hyggelige karer som driver bedriften, så sjappen er uansett verdt et besøk om så bare for en prat ;)