- Medlem
- 25. nov. 2008
Den skjønner jeg bare ikke. Om å gjøre å gjøre det vanskelig å lese av klokken? Det blir fjollete, dessverre :/
Jeg er så enig! Lesbarhet er alfa/omega på en dykkerklokke.
Ringte til Sinn ang. mitt klokkekjøp. Prøvde å få tak i en helsvart, limited edition. Damen hos Sinn fortalte at denne klokken ikke var sertifisert (av TÜV ??). Dette ble forklart med annet bruksmønster i Singapore enn Europa. Hva det innebærer rent praktisk er jeg usikker på.
Hvis du har snakket med samme frue som jeg har truffet personlig et par ganger, så er hun utrolig høfflig. Det kan være at hun på en forsiktig måte har ønsket å si at den modellen ikke er produsert hos Sinn i Tyskland. Kansje den startet som en orginal Sinn, men har siden blitt moddet et annet sted?
Frode.
Fra en diver chrono til en annen: Sinn U1000.
............... Dette må være den ultimate dykker-chronographen som er på markedet idag.
Kanskje Frode kan skrive noen ord om hans U1000S?![]()
Æsj, nå har "må-ha-sinn" følelsen kommet snikene en stund, men U1000 tar kaka! En sånn vil jeg ha når jeg blir stor.
Æsj, nå har "må-ha-sinn" følelsen kommet snikene en stund, men U1000 tar kaka! En sånn vil jeg ha når jeg blir stor.
Hehe, kanskje vi får en unboxing av en u1000 på post 7-8000?![]()
Hehe, kanskje vi får en unboxing av en u1000 på post 7-8000?![]()
.... og hele denne tråden fordi Sponon vil selge sin U1 og kjøpe Citizen Ecozilla (SNCQ - Shiny New Citizen Quartz)![]()