Sinn Spezialuhren

Du kan jo gjøre litt research på egenhånd, slik som alle vi andre gjør ;)

Google er din venn.

Alternativt kan du bestille Sinn-katalogen gratis på hjemmesiden deres. Der står det alt du trenger å vite om historie, teknologi og kolleksjon.

Jeg har skrevet en liten review av UX som du finner under "anmeldelser". Der har jeg forsøkt å dekke features som u-båt stål, ar-coating, HYDRO, Tegimented m.m.

Kunne du sendt meg en link til anmeldelsen? Jeg finner den nemlig ikke, kan være jeg leter på feil plass ;)
 
Du finner en link til anmeldelser øverst på alle sider. Så lenge du ikke er på tapatalk da. Flott review sponon, leste den igjen tidligere i kveld og fikk litt lyst på sinn :)

Fra reims mobil
 
Laget for the japanske marked

Noen av disse var ganske kule!

Sinn 103 Meisterbund II
img57103011.jpg


Sinn Military Type II
o04hma.jpg


Sinn Military Type W
37704240.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
Disse er limiterte utgaver. Type II ble vel utgitt i kun 500 eksemplarer for ett par år siden. Type W har jeg ikke snøring på.

Sinn har ingen forhandlere i Norge.
 
Ja, du kan så si ;)

Men heldigvis finnes U1, U2, U200, U1000. Er du heldig kan du betale overpris på U212 :D

Beveger vi oss litt utenfor U-serien har man også EZM-3 som er ganske kurant. 203 forstod jeg at ikke falt i god smak her inne. Bare jeg som liker den :mrgreen:

Neida, er ikke bare deg. Jeg sikler kraftig på 203 Arktis selv. Har en U1 som jeg er meget fornøyd med og kommer til å handle en 203 en vakker dag...:D
Synes slett ikke at den er "jålete":mad:
 
Idiot-check, prøver å ble igjennom tråden/sinn.de for å se priser uten hell.

Noen som har en prisguide/nettbutikk som selger den?
 
Idiot-check, prøver å ble igjennom tråden/sinn.de for å se priser uten hell.

Noen som har en prisguide/nettbutikk som selger den?

Nei, de har ikke priser på nettsiden. Prisene som online forhandlere operere med er litt høyere enn hva det koster om man kjøper direkte fra Sinn. Bare send en mail til Sinn så får du priser ;)
 
Idiot-check, prøver å ble igjennom tråden/sinn.de for å se priser uten hell.

Noen som har en prisguide/nettbutikk som selger den?

Sjekk ut http://www.classic-watch.de/sinn-shop.html. Mulig prisene er litt høyere enn direkte fra Sinn, men det gir deg en viss oversikt over prisene likevel.

En av de aller tøffeste Sinnene (synes jeg) er den japanske spesialutgaven av U2. På mange måter det beste fra både U1 og U2.

mb3_b.jpg
 
Jeah!

Fikk mail fra Sinn idag som kunne fortelle meg at min custom UX er ferdig, og blir sendt ila uka :)
 
M u s t _ r e s i s t _ p r e s s i n g _ L I K E


Vi liiiiiker det uansett :)

Hehe... Når vi får software oppdatering på likes som gjør at vi ikke får PM så skal jeg slette signaturen min. I mellomtiden setter jeg stor pris på zero likes ;)