Sinn Spezialuhren

Hva med en Sinn U1 ORANGE Limited edition selvsagt (50 stk).

Vet ikke om jeg ville betalt de ekstra $$$$ for å få orange urskive på U1...

706799d1336827752-fs-new-sinn-u1-orange-limited-version-50-pc-%242050-fast-trade-img_0577_2.jpg


706790d1336827302-fs-new-sinn-u1-orange-limited-version-50-pc-%242050-fast-trade-img_0573.jpg


Link til salgsannonse på WUS for de som vil kjøpe :D:
http://forums.watchuseek.com/f29/fs-new-sinn-u1-orange-limited-version-50-pc-%242050-fast-trade-690565.html
 
Jeg er stor fan av Sinn! Er spesielt fan av U1 HourGlass ltd edition. Laget i 399 eksemplarer for en AD i Singapore.
2776-Sinn_0.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
Ringte til Sinn ang. mitt klokkekjøp. Prøvde å få tak i en helsvart, limited edition. Damen hos Sinn fortalte at denne klokken ikke var sertifisert (av TÜV ??). Dette ble forklart med annet bruksmønster i Singapore enn Europa. Hva det innebærer rent praktisk er jeg usikker på.
 
Ringte til Sinn ang. mitt klokkekjøp. Prøvde å få tak i en helsvart, limited edition. Damen hos Sinn fortalte at denne klokken ikke var sertifisert (av TÜV ??). Dette ble forklart med annet bruksmønster i Singapore enn Europa. Hva det innebærer rent praktisk er jeg usikker på.

Hvis du har snakket med samme frue som jeg har truffet personlig et par ganger, så er hun utrolig høfflig. Det kan være at hun på en forsiktig måte har ønsket å si at den modellen ikke er produsert hos Sinn i Tyskland. Kansje den startet som en orginal Sinn, men har siden blitt moddet et annet sted?

Frode.
 
Hvis du har snakket med samme frue som jeg har truffet personlig et par ganger, så er hun utrolig høfflig. Det kan være at hun på en forsiktig måte har ønsket å si at den modellen ikke er produsert hos Sinn i Tyskland. Kansje den startet som en orginal Sinn, men har siden blitt moddet et annet sted?

Frode.

Hva Frau Eichhorn mente å si vet jeg ikke, jeg vet bare hva hun sa.
Jeg spurte ikke spesifikt om den var produsert hos Sinn, men fikk inntrykk av det.

Hvis noen begynte å kopiere/misbruke vårt varemerke hadde jeg ikke "på en forsiktig måte" beskyttet varemerket vårt, snarere tvert imot.

På tyske fora nevnes denne butikken ang farge på skiven: http://www.juwelier-roberto.de

Fin dag
 
Fra en diver chrono til en annen: Sinn U1000.


............... Dette må være den ultimate dykker-chronographen som er på markedet idag.

Kanskje Frode kan skrive noen ord om hans U1000S? :)


Tjaaaa, skrive noen ord om Sinn U1000? Hva skal jeg si. Klokka har fått masse juling både over og under vann, men oppfører seg fortsatt helt upåklagelig. Kansje husker dere nedfrysnings prosjektet jeg hadde for U1000 rundt jul. He he - mange kule bilder i den tråden.

Ellers må jeg vel få si at U1000 er en noe spesiell klokke, stor og tung og ikke for pusslinger. Jeg føler det nesten som om at det ikke var jeg som kjøpte klokka, snarere klokka som valgte meg.

Her er noen bilder som jeg tok idag:

Tirsdag-15-5-12-1.jpg


Men, når sant skal sies så er det en annen klokke som er min daglige beater over og under vann når jeg er i feriemodus i varmere strøk hvor det kun foretas kosedykk. Og her er noen bilder av den klokka:

Tirsdag-15-5-12-2.jpg


Tirsdag-15-5-12-4.jpg


Frode.
 
Æsj, nå har "må-ha-sinn" følelsen kommet snikene en stund, men U1000 tar kaka! En sånn vil jeg ha når jeg blir stor.
 
Æsj, nå har "må-ha-sinn" følelsen kommet snikene en stund, men U1000 tar kaka! En sånn vil jeg ha når jeg blir stor.

Da er vi to. Desverre tror jeg det er 30-års aldersgrense på den klokken. Kanskje om 3 år når jeg er gammel nok :D
 
Sinn gror godt på meg. De har mange vakre ur.

Nyter katalogen dems as we speak:) Anbefales. Masse god historie.

IMG_20120515_194754.jpg


IMG_20120515_201945.jpg


IMG_20120515_202251.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
.... og hele denne tråden fordi Sponon vil selge sin U1 og kjøpe Citizen Ecozilla (SNCQ - Shiny New Citizen Quartz) :)

Bare sett Golfballen sin live men elsker tanksfølelsen, eneste der oppe er vel Helson og bronsebeistet til Entropy
 
.... og hele denne tråden fordi Sponon vil selge sin U1 og kjøpe Citizen Ecozilla (SNCQ - Shiny New Citizen Quartz) :)

U1 er kun til salgs fordi jeg jakter en annen Sinn. Kan ikke leve uten en Sinn i samlingen. Ang. Citizen så er det mer ironi enn alvor :p