Christales Og Davidoff er fine sigarerFruen har funnet ut at hun vil begynne å røyke sigar. Jeg er helt blank på området og orker ikke lete i tråden. Er det noen som har tips til en god nybegynnersigar(er) og hvor eventuelt man får kjøpt de. Eventuelt annet nødvendig tilbehør for å komme i gang. Takk for tips![]()
Skulle ønske fruen min ville røyke sigar ogsåFruen har funnet ut at hun vil begynne å røyke sigar. Jeg er helt blank på området og orker ikke lete i tråden. Er det noen som har tips til en god nybegynnersigar(er) og hvor eventuelt man får kjøpt de. Eventuelt annet nødvendig tilbehør for å komme i gang. Takk for tips![]()
for oppbevaring hvis du ikke har humidor så er en lukket matboks med en boeva pakke en genial løsning for å holde godsakene ferskeFruen har funnet ut at hun vil begynne å røyke sigar. Jeg er helt blank på området og orker ikke lete i tråden. Er det noen som har tips til en god nybegynnersigar(er) og hvor eventuelt man får kjøpt de. Eventuelt annet nødvendig tilbehør for å komme i gang. Takk for tips![]()
Zippo er coolt nok, men bensinlighter og cigar er NO GO !
Det var vel om zippoen hadde noe verdi @JonasV lurte påZippo er coolt nok, men bensinlighter og cigar er NO GO !
Ser noen til 85 $ og 100$ , men kan jo ha noe å si på verdi med hvilken navn som er på. Om han var en populært vice president osvArvegods. Har Zippo’en noe verdi?
Backstory er at min mors onkel var Samferdselsminister på 50-tallet. IWC antar jeg er en cal 83 som han brukte daglig til han døde. zippoen vet jeg ikke mye om, men ser ut som han fikk den ifb med VP besøk på 60-tallet. Klokka har jeg brukt fra tid til annen for moro skyld. Den var inne på service hos Alf Lie for ca 10 år siden, men brukt lite siden det.
Vis vedlegg 132359 Vis vedlegg 132358
Ser noen til 85 $ og 100$ , men kan jo ha noe å si på verdi med hvilken navn som er på. Om han var en populært vice president osv
Vis vedlegg 132402
Ikke helt lik da