"Got carried away"-my bad.Det vet jeg, men var ikke det jeg spurte om..
Håpet at noen hadde samlet såpass på lightere at man kunne uttale seg om den har noe verdi i bruktmarkedet.
"Got carried away"-my bad.Det vet jeg, men var ikke det jeg spurte om..
Håpet at noen hadde samlet såpass på lightere at man kunne uttale seg om den har noe verdi i bruktmarkedet.
Alle lighterene jeg kjøper, uansett kvalitet eller pris slutter å fungere ganske så kjapt. Hva kan være galt? Kjøper lightergass på sportsbutikk.
Stort sett samme symptomet på alle: Dårlig flamme, evt så tenner de ikke.
Dette er jo sikkert helt vanlig på en og annen lighter, men ikke på ALLE?
Noen som har tips?
Du må slippe ut evt gass som er igjen i lighteren før du fyller ny gass.
Det kan være luft/gass igjen og hvis du fyller på ny gass får du dårlig flamme/ ujevn flamme.
Alle lighterene jeg kjøper, uansett kvalitet eller pris slutter å fungere ganske så kjapt. Hva kan være galt? Kjøper lightergass på sportsbutikk.
Noen som har tips?
Du må slippe ut evt gass som er igjen i lighteren før du fyller ny gass.
Det kan være luft/gass igjen og hvis du fyller på ny gass får du dårlig flamme/ ujevn flamme.
Noen som har tips?
Dupont er bare helt nydelige produkter med overlegen kvalitet etter min erfaring. Rolex’ robusthet og Patek finish? Men over 1000usd for en av disse? Må bare glemme at jeg har sett den. Helt perfekt kombo å få det klassiske Dupont ping’et og torchlighter i ett.Takk skal du (faen) ha @jonska
Har funnet den neste dingsen jeg ikke visste jeg trengte:
https://www.st-dupont.com/us/lighter-le-grand-st-dupont-brushed-palladium-023014-us.html
Vil heldigvis ikke svi like mye som en ny klokke![]()