Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Ett år gammel, ser ut som den har blitt oppbevart i en pose med grus eller brukt til å åpne flasker med.

"Normalt brukt" står det, jeg er med respekt å melde uenig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Ett år gammel, ser ut som den har blitt oppbevart i en pose med grus eller brukt til å åpne flasker med.

"Normalt brukt" står det, jeg er med respekt å melde uenig.

Tror kanskje en rask omgang med ei fille og et annet lys ville fått lenka til å fremtre på en annen og mer riktig måte.
 
Den gikk fort.
De er pene som grønne!
Litt liten som herreklokke, men meget pen som dameklokke!

8
Litt forfriskende og se en kvinnehånd traktere en Rolex også :D Er nok av disse grope, hårete padleårene vi blir servert 24/7.....

upload_2017-12-7_15-29-39.png
 
Jeg driver å planlegger det neste klokkekjøpet, og jeg tror det må bli enten en ny Submariner eller en BLNR.
Jeg finner ingen priser på nettet, bortsett fra på Urverket. Hva er listeprisene på disse hos AD?
 
Du finner priser på nesten alle modeller på rolex.com ja..

BLNR: 79.700,-
Submariner: 66.600,-
Submariner Date: 75.900,-
 
Noen som har erfaring med denne? Står og vipper mellom blå og stål. Liker tool-utseende og dato på stål.

Vis vedlegg 71297
Jeg har ikke snudd meg en eneste gang etter Black Bay serien. Før jeg hjalp en kompis med å anskaffe seg denne aktuelle modellen. Jeg kan bare si at den er i en klasse for seg. Et helt eget uttrykk, uret er rett og slett nydelig. På alle måter.
 
  • Liker
Reaksjoner: kjetil_s
Jeg har ikke snudd meg en eneste gang etter Black Bay serien. Før jeg hjalp en kompis med å anskaffe seg denne aktuelle modellen. Jeg kan bare si at den er i en klasse for seg. Et helt eget uttrykk, uret er rett og slett nydelig. På alle måter.


Takk for svar! Har ennå ikke sett den her inne. Helt enig i at den ser bra ut:cool: