Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Hei, hvor mye har boksen og grønntagen å si? Jeg har GMT`en og sertifikatet, men ser ut til at jeg kan ha rotet vekk boksen og tag`en og må bare spørre for å roe meg ned...

mvh

Vetle

Har kassen på OP blitt større enn da explorer 1 var å få på 36mm? Mener at OP 36'en min ikke bare hadde (i relativ forstand) svær kasse, men også lengre lug til lug enn 44mm.

Fant bildet på watchuseek. Mener den til venstre er OP36 og den til høyre er OP34 Det ser da fryktelig likt ut.Vis vedlegg 69670

Begge er 34 mm. Såvidt jeg vet får man ikke grønn skive til OP 36. Jeg tror OP 34 har mer puteformet kasse og kraftigere lugs enn Explorer 1 14270/114270, som er mer klassisk i formen. Er forøvrig litt i samme marked som deg, og har veldig lyst på en mindre klokke. Øverst på ønskelista står en 36 mm Explorer, men de er blitt sjeldne i det norske markedet. Tenkte uansett ta meg en tur på Bjerke og prøve BB36 og en av de mindre OP'ene.

• Liker
Reaksjoner: Lilac
Ett år gammel, ser ut som den har blitt oppbevart i en pose med grus eller brukt til å åpne flasker med.

"Normalt brukt" står det, jeg er med respekt å melde uenig.

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Ett år gammel, ser ut som den har blitt oppbevart i en pose med grus eller brukt til å åpne flasker med.

"Normalt brukt" står det, jeg er med respekt å melde uenig.

Tror kanskje en rask omgang med ei fille og et annet lys ville fått lenka til å fremtre på en annen og mer riktig måte.

Den gikk fort.
De er pene som grønne!
Litt liten som herreklokke, men meget pen som dameklokke!

8
Litt forfriskende og se en kvinnehånd traktere en Rolex også :D Er nok av disse grope, hårete padleårene vi blir servert 24/7.....

upload_2017-12-7_15-29-39.png

Jeg driver å planlegger det neste klokkekjøpet, og jeg tror det må bli enten en ny Submariner eller en BLNR.
Jeg finner ingen priser på nettet, bortsett fra på Urverket. Hva er listeprisene på disse hos AD?