Rolex Daytona-tråden

Jeg vet det er oppbrukt, men Daytona er noe helt spesielt. Det er en grunn til at den så til de grader hypet og populær :) du må bare få deg en!

DD er min neste "grail" på sikt. Men da i hvitt eller Rosé.
Det syke er at jeg husker tiden da en TT Daytona var umulig å selge, virkelig umulig. På en auksjon var det en som mistet en på gulvet, og rett og slett sparket den under bordet så han over kunne plukke den opp. Stål var priset likt som TT. Mulig en stål zenitona er i kikkerten min..
 
Det syke er at jeg husker tiden da en TT Daytona var umulig å selge, virkelig umulig. På en auksjon var det en som mistet en på gulvet, og rett og slett sparket den under bordet så han over kunne plukke den opp. Stål var priset likt som TT. Mulig en stål zenitona er i kikkerten min..
Jeg hadde en TT med sort skive før jeg oppgraderte til helgull og jeg var hektet allerede da. Aldeles undervurdert med TT generelt spør du meg. Gå for gull, det er helt rått!
 
Karl Johan på Mandag:

thumbnail_IMG_2053.jpg
thumbnail_IMG_2051.jpg


Synd de ikke hatt "Sundust and Bright Black" i utstillingen. Den syns jeg ser så lekker ut.
 
Karl Johan på Mandag:

Vis vedlegg 364359Vis vedlegg 364358

Synd de ikke hatt "Sundust and Bright Black" i utstillingen. Den syns jeg ser så lekker ut.
Måtte innom selv.
Valgets kvaler…
Og min oppsummering:
- 126509 er, i godt lys og mange vinkler, litt blass med den nye gråaktige sunburst-skiva, og den har fremdeles er stort hairlinesproblem. Også er den blitt forholdsvis dyr. 116509 med sølvskive jeg hadde er faktisk mer elegant.
- 126515ln er nydelig, men jeg kan ikke ha gult/rosè-gull
- 116519ln som han ene butikkmannen hadde er kul, men sliter litt med OF-en. Med litt bruk blir den sorte gummien litt feit, ser ikke bra ut.
- prøvde også 42mm YM, dessverre for stor med dårlig bærekomfort - min far har 40mm rosè, den har fått ganske stygg bezel (samme fettaktige utseendet som OF får)

Gikk ut derfra med varmere tanker enn noen gang om min egen 116500:)

IMG_6615.jpeg
IMG_6614.jpeg
IMG_6613.jpeg
IMG_6611.jpeg
 
Kanskje den der er svaret på mitt problem, at jeg syns min svarte 116500 er litt kjedelig.
Men så liker jeg ogå godt den asymetriske kassa på 1165.
Ikke prøvd den nye 1265, men den ser litt større ut (som for meg er dumt).

Kanskje jeg selger alt jeg har, kjøper en hvitt gull day-date og melder meg ut av klokkeverden? Blir sliten av å ikke komme i mål, alle valg. Men hva med hobbyen!!?? Og dere da:love: