- Medlem
- 26. april 2011
Hadde kjøpt den du har, eller «samme» i day-date, hvis penger og stigma ikke hadde vært et issueJeg ikke si meg uenighelgull på lenke er noe eget.
Hadde kjøpt den du har, eller «samme» i day-date, hvis penger og stigma ikke hadde vært et issueJeg ikke si meg uenighelgull på lenke er noe eget.
Penger er jo alltid relevant. Stigma driter jeg i, jeg er såpass Harry at jeg sporter lett joggis og helgullHadde kjøpt den du har, eller «samme» i day-date, hvis penger og stigma ikke hadde vært et issue![]()
Da jeg kjøpte Lange månefase var helgull daytona og DD med i vurderingen. Får se om en av de kommer inn etterhvert. Har ikke eid Daytona enda..Penger er jo alltid relevant. Stigma driter jeg i, jeg er såpass Harry at jeg sporter lett joggis og helgull![]()
Jeg vet det er oppbrukt, men Daytona er noe helt spesielt. Det er en grunn til at den så til de grader hypet og populærDa jeg kjøpte Lange månefase var helgull daytona og DD med i vurderingen. Får se om en av de kommer inn etterhvert. Har ikke eid Daytona enda..
Det syke er at jeg husker tiden da en TT Daytona var umulig å selge, virkelig umulig. På en auksjon var det en som mistet en på gulvet, og rett og slett sparket den under bordet så han over kunne plukke den opp. Stål var priset likt som TT. Mulig en stål zenitona er i kikkerten min..Jeg vet det er oppbrukt, men Daytona er noe helt spesielt. Det er en grunn til at den så til de grader hypet og populærdu må bare få deg en!
DD er min neste "grail" på sikt. Men da i hvitt eller Rosé.
Jeg hadde en TT med sort skive før jeg oppgraderte til helgull og jeg var hektet allerede da. Aldeles undervurdert med TT generelt spør du meg. Gå for gull, det er helt rått!Det syke er at jeg husker tiden da en TT Daytona var umulig å selge, virkelig umulig. På en auksjon var det en som mistet en på gulvet, og rett og slett sparket den under bordet så han over kunne plukke den opp. Stål var priset likt som TT. Mulig en stål zenitona er i kikkerten min..
Måtte innom selv.Karl Johan på Mandag:
Vis vedlegg 364359Vis vedlegg 364358
Synd de ikke hatt "Sundust and Bright Black" i utstillingen. Den syns jeg ser så lekker ut.
Kanskje den der er svaret på mitt problem, at jeg syns min svarte 116500 er litt kjedelig.