Rolex Daytona-tråden

116500
B0877827-E710-4004-A531-B8595B71D1B9.jpeg

Hvor og hvordan får jeg tak i en sånn grå panda-dial…?? Null på chrono24, og disse er vel neppe å få tak i direkte fra Rolex?

Hvor og hvordan får jeg tak i en sånn grå panda-dial…?? Null på chrono24, og disse er vel neppe å få tak i direkte fra Rolex?
Kom over en med en tilfeldighet. Langt i skuffen 1år nå, for jeg likte brått den hvite skiven veldig godt (kjøpte skiven først). Nå derimot! :love: For meg er dette den perfekte Daytona :giggle:

• Liker
Reaksjoner: Heftos
Kom over en med en tilfeldighet. Langt i skuffen 1år nå, for jeg likte brått den hvite skiven veldig godt (kjøpte skiven først). Nå derimot! :love: For meg er dette den perfekte Daytona :giggle:

Gratulerer med flott upgrade. Hvor fikk du gjort bytte av skive og hva kostet det ?

Noen som vet om 116509/116519/116500 skiver passer i 126500 ?

På bilder syntes jeg som du sier den svarte har fått et løft, mens samtidig syntes jeg den hvite ikke kledde endringene like godt.. o_O

Liker bedre de mer chubby timemarkørene på 11-serien. Men, har ikke studert disse i detalj live så mulig ting ville stilt seg annerledes da.

Jeg kan være enig. Det skal sies at hvit ikke fungerer like bra på bilder som 11-serien mener jeg. Når du prøver å studerer den er den 10/10.

For første gang er denne casen vrien. Jeg digger hvit, men svart puster den godt i nakken.

• Liker
Reaksjoner: Heftos
Liker bedre gammel slank, elegant og asymmetrisk kasse. Kul den ringen rundt bezel på svart.

Det er veldig lov @Genta :)

For meg er 11-serien kontra 12-serien litt som når jeg står opp om morgenen å tar på meg linser. 11-serien er blurry, men når linsene er tatt på blir synet sylskarpt - som 12-serien :cool:

Vi snakker jo detaljnivå nå. Jeg savnet ingen ting når jeg eide hvit 116500.

• Liker
Reaksjoner: Genta
Gratulerer med flott upgrade. Hvor fikk du gjort bytte av skive og hva kostet det ?

Noen som vet om 116509/116519/116500 skiver passer i 126500 ?
Takk! Skiven kjøpte jeg selv og Oslo Ur-service byttet skiven. Koster 2500kr å bytte skive inkl trykketest

• Liker
Reaksjoner: icejeep
Men er disse samarbeidene offisielle med Zenith @Hansaeng? Trodde Yoshida sånn sett var "frittstående", litt som Artisans de Geneve, men vet alt for lite om de og om de evt. har gjort dette i partnerskap med merkene de modder..