Smashing!
Kom over en med en tilfeldighet. Langt i skuffen 1år nå, for jeg likte brått den hvite skiven veldig godt (kjøpte skiven først). Nå derimot!Hvor og hvordan får jeg tak i en sånn grå panda-dial…?? Null på chrono24, og disse er vel neppe å få tak i direkte fra Rolex?
Kom over en med en tilfeldighet. Langt i skuffen 1år nå, for jeg likte brått den hvite skiven veldig godt (kjøpte skiven først). Nå derimot!For meg er dette den perfekte Daytona
![]()
På bilder syntes jeg som du sier den svarte har fått et løft, mens samtidig syntes jeg den hvite ikke kledde endringene like godt..
Liker bedre de mer chubby timemarkørene på 11-serien. Men, har ikke studert disse i detalj live så mulig ting ville stilt seg annerledes da.
Liker bedre gammel slank, elegant og asymmetrisk kasse. Kul den ringen rundt bezel på svart.
Takk! Skiven kjøpte jeg selv og Oslo Ur-service byttet skiven. Koster 2500kr å bytte skive inkl trykketestGratulerer med flott upgrade. Hvor fikk du gjort bytte av skive og hva kostet det ?
Noen som vet om 116509/116519/116500 skiver passer i 126500 ?
Nå skjønner jeg ikke hva du mener...?Husker folk mente at Zenith Chronomaster Sport overhodet ikke var en etterligning av Daytona..
Vis vedlegg 361657
Neida… Joda![]()