Rolex 2023: Spådommer for årets nyheter.

Ikke ifølge min kilde:cool:
SD finnes allerede i 7 ;)
Jo, men det er jo bare den groteske artefakten som ingen vil ha. Jeg ville jo kanskje trodd de faset inn titan på alle andre diverene fra DS og ned til Sub. Men hvis du har pålitelige kilder i Genève så skal ikke jeg opponere ;) jeg bare gjetter og prøver å tenke litt logisk. Men det har jo vist seg gang på gang at det ikke samsvarer med hvordan det utspiller seg i praksis.

Jo, men det er jo bare den groteske artefakten som ingen vil ha. Jeg ville jo kanskje trodd de faset inn titan på alle andre diverene fra DS og ned til Sub. Men hvis du har pålitelige kilder i Genève så skal ikke jeg opponere ;) jeg bare gjetter og prøver å tenke litt logisk. Men det har jo vist seg gang på gang at det ikke samsvarer med hvordan det utspiller seg i praksis.
Genève å Genève fru Blom:)

På godt norsk synsing.
Men til topic. Hva er oddsen for at f.eks GMT master II får en oppgradering eller tas ut?
(Endrer referanse o.l.)

126617 er jo faktisk ikke helt utenkelig...Men tror du ikke de begynner på Deepsea, SD også Sub til slutt? 136667 - 126607 - 126617?
Iom at det er sub-jubileum så har jeg mer tro på en titan-variant av sub enn at de følger en kronologisk rekkefølge ift størrelse/tyngde (som jo også majker sens).
Ifm sub jubileum kan det også hende de vil tilby en mindre sub til mennesker som syns 41mm er for stort, det er ganske mange.
Time will tell:)

På godt norsk synsing.
Men til topic. Hva er oddsen for at f.eks GMT master II får en oppgradering eller tas ut?
(Endrer referanse o.l.)
Er ikke det alt for tidlig i livsløpet etter endringene de siste årene?
Tror ikke på noen endring.

Hva er et bekreftet rykte?
Korrekt. For meg blir det en "sirkelreferanse". Et rykte er per def ubekreftet, så kan ikke bekreftes, isåfall er det en sannhet.

• Liker
Reaksjoner: JonasV og GrimReaper
Bekreftede rykter:
- 126509 (ceramic)
- 226810/03 (37mm sub i SS/TT)
- 126617 (sub titan)
- Nye skiver på OP og DJ

(kan ikke røpe kilden)

Forståelig om det kommer en ny variant av Sub i forbindelse med jubileum. Dog gir en titan-sub meg ingenting skal jeg være ærlig.

Hadde egentlig forventet en Yacht Master i titan, særlig da det er kjent at den har eksistert i prototype en stund….
9B2ADA3D-619E-4E4B-8BCF-CEFD37226D8D.jpeg

Redigert:
Forståelig om det kommer en ny variant av Sub i forbindelse med jubileum. Dog gir en titan-sub meg ingenting skal jeg være ærlig.

Hadde egentlig forventet en Yacht Master i titan, særlig det er kjent at den har eksistert i prototype en stund….
Vis vedlegg 317003
Dette hadde vært kjempekult. Kan i praksis ta mye designtrekk fra en Tudor Pelagos FXD, slenge på en matt sort skive og en matt sort YM-bezel med forhøyede tall, and Bob's your uncle. Hadde vært superkult om de faktisk lanserte med faste, integrerte baretter.

• Liker
Reaksjoner: Labbos og Genta
En Submariner i TITAN..?!!! Og i 40-41 mm..!
Herregud! Jeg hadde solgt alle klokkene og blitt enklokkemann! :love:

Edit: Kommer ikke på venteliste engang…:(

• Liker
Reaksjoner: 2JHead