Rolex 2023: Spådommer for årets nyheter.

Det høres helt fryktelig ut, egentlig. Men nå synes jeg generelt at sportsmodeller i edelt metall er rimelig smakløst.
Personlig synes jeg Sea-Dweller 43 i two-tone også er ganske fryktelig. Men det er alltid noens cup of tea. Gult gull synes jeg i utgangspunktet ikke hører hjemme på tool-watches, da det hemmer varigheten og bestanden på kasse/bezel og lenke. Men jeg forstår at majoriteten av markedet er uenig med meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Personlig synes jeg Sea-Dweller 43 i two-tone også er ganske fryktelig. Men det er alltid noens cup of tea. Gult gull synes jeg i utgangspunktet ikke hører hjemme på tool-watches, da det hemmer varigheten og bestanden på kasse/bezel og lenke. Men jeg forstår at majoriteten av markedet er uenig med meg.
05E7344A-831A-4EE8-BC78-CECC3A10D92E.jpeg

Deep Sea Special ble jo produsert i TT så historisk er det i alle fall ikke off.
 
Personlig synes jeg Sea-Dweller 43 i two-tone også er ganske fryktelig. Men det er alltid noens cup of tea. Gult gull synes jeg i utgangspunktet ikke hører hjemme på tool-watches, da det hemmer varigheten og bestanden på kasse/bezel og lenke. Men jeg forstår at majoriteten av markedet er uenig med meg.
Det er interessant siden jeg alltid har trodd at en kasse i helgull på en dykkerklokke selv om den er mykere var noe av det mest motstandsdyktig ifm korrosjon.
Rent teoretisk altså ( og tanker om smak eller mangel på det satt til side)
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
44CCE30B-1D9A-4257-ACE9-1CDEDCFBA232.jpeg

41mm og nytt verk.
Tror disse fra notyourwatches er hjemmelaget altså..
Mye som skurrer på Daytonaen..