Rolex 2023: Spådommer for årets nyheter.

Men, da har de gjort store endringer på Daytona i gull uten å endre refnr... Er ikke det litt rart da?

Syns egentlig ikke det. De har lagt til "LN" etter referansenummeret for å indikere sort (keramisk) bezel. Øvrige endringer er jo da sannsynligvis minimale utover ny skive (som svært sjelden indikeres av referansenummeret). Så da kan man anta samme urverk, samme størrelse osv osv.

Jeg tenker at Rolex ser på dette som en helt vanlig "line extension", fremfor en ny modell.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Syns egentlig ikke det. De har lagt til "LN" etter referansenummeret for å indikere sort (keramisk) bezel. Øvrige endringer er jo da sannsynligvis minimale utover ny skive (som svært sjelden indikeres av referansenummeret). Så da kan man anta samme urverk, samme størrelse osv osv.

Jeg tenker at Rolex ser på dette som en helt vanlig "line extension", fremfor en ny modell.
Jeg er ikke overbevist :geek:
 
Rolex slår i så fall på stortromma..
E70AFFCC-B74E-4E14-9E73-9D1AEC98F186.jpeg
 
Syns egentlig ikke det. De har lagt til "LN" etter referansenummeret for å indikere sort (keramisk) bezel. Øvrige endringer er jo da sannsynligvis minimale utover ny skive (som svært sjelden indikeres av referansenummeret). Så da kan man anta samme urverk, samme størrelse osv osv.

Jeg tenker at Rolex ser på dette som en helt vanlig "line extension", fremfor en ny modell.
Fortsatt trua @Jørgen?
3836A765-98E7-45D7-891D-024E3E9E10C0.jpeg

Er vel feil ref om de skal følge gull-modellene… Burde da vært 116516…
 
Spekulasjoner rundt det som kommer er jo strengt tatt bare vrøvl uansett. Er rimelig sikker på at Rolex holder de kortene tatt til brystet, så hvis noen treffer er det ikke annet enn flaks.
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve
Spekulasjoner rundt det som kommer er jo strengt tatt bare vrøvl uansett. Er rimelig sikker på at Rolex holder de kortene tatt til brystet, så hvis noen treffer er det ikke annet enn flaks.
Mja, har stemt bra det Philipswatches har «gjettet» på tidligere. For bra til å ikke ha info :)
 
Mja, har stemt bra det Philipswatches har «gjettet» på tidligere. For bra til å ikke ha info :)
Gjettet han destroen i fjor? Gjorde han det så skal jeg tro på at han har info, for den var så usannsynlig at det ikke er mulig å gjette det uten å vite.
 
  • Liker
Reaksjoner: OBJ
Fikk akkurat en åpenbaring.

126710BLNR blir discontinued, har vært i katalogen i 10år og 126710VTNR blir lansert riktig vei. Coke kan man vel bare drømme om noen år til, men jeg er fortsatt sikker på den kommer tilbake. Kanskje når pepsi går ut?
 
Hele regnbuen er snart representert i Rolex sin katalog, så at noe skjer ville ikke vært overraskende.
 
Fjorårets Rolex lanseringer var ikke super spennende for min del. Noen godbiter var det jo, men ingenting jeg måtte ha. Jeg håper faktisk litt på ett sånt år, i år også. Jeg har alt for mye på lista mi om dagen.
 
  • Liker
Reaksjoner: atler og GrimReaper
Fjorårets Rolex lanseringer var ikke super spennende for min del. Noen godbiter var det jo, men ingenting jeg måtte ha. Jeg håper faktisk litt på ett sånt år, i år også. Jeg har alt for mye på lista mi om dagen.
Enig. Det eneste som gir meg "må ha" følelsen nå er Coke. Og den tror jeg neppe kommer på noen år enda.
 
  • Liker
Reaksjoner: atler og KentOve
Det er en stund siden det ble lansert noe spennende. Noen nye skiver og litt flere kombinasjoner av edelt metall kan vel neppe kalles sprekt. Hadde vært kult om det kom en helt ny modell. Hva med en ny dressklokke? Det blir liksom litt tynt med én variant av Cellini :unsure:
 
  • Liker
Reaksjoner: DoDe