Rolex 2023: Spådommer for årets nyheter.

Jeg bare trekker opp litt, greier ikke dy meg ;)
Men på et seriøst plan så er det vel ok at det er et tilbud både for både tynne og normale håndledd. Alle vinner :)

Selvfølgelig, det er jo smak og behag, og for en gangs skyld er begge størrelsene tilgjengelig :)

Jeg har min 36 mm på mine drøyt 18 cm håndledd, og opplevde alltid 39 mm Explorer som altfor svær for sitt design (med dykkerbezel så blir jo den størrelsen mer kurant igjen). I 36 er den helt perfekt for min del. Designet i oysterkasse-rolex er liksom ikke laget for så store tallskiver etter min mening :p

• Liker
Reaksjoner: Hovedsignal
Det eneste som gir meg hjertebank er helgull GMT II, men jeg hater ikke en sprek OP-skive heller. Realistisk sett er det likevel bare en ting jeg faktisk vil kjøpe her, og det er om jeg får kjøpe foldespenna fra 1908 separat!

• Liker
Reaksjoner: Fjordseiko
1645622C-3DD8-4441-9166-4B14C9355C3A.jpeg

Syntes den nye Daytonaen er en stor forbedring, finere subdials, og stålringen under inserten løfter helhetsinntrykket betydelig.

Jeg likte godteri-OP. Men man må ta den for det den er, en morsom liten sak med ubrukelig lesbarhet. Hadde vært kul til den hvite t-skjorten min den ene måneden det er sommer i dette landet:LOL:

Venstrehåndsarbeid i en sen lunsjpause og jeg er langt ifra like god på gjenskape skiven de har på renderen, jeg hentet bare ut en av de underliggende bildefilene og jazzet rundt, men denne hadde gjort seg uten dato.

rollie-mod-2.png

Redigert:
Venstrehåndsarbeid i en sen lunsjpause og jeg er langt ifra like god på gjenskape skiven de har på renderen, jeg hentet bare ut en av de underliggende bildefilene og jazzet rundt, men denne hadde gjort seg uten dato.

Vis vedlegg 326495
Hvis du egentlig mente ''denne hadde gjort seg uten titan'', så er jeg helt enig. En armbåndsur må selvfølgelig ha dato