Planer for 2014?

Planen for 2014 er å overbevise meg selv om at jeg ikke trenger flere submarinere. Samt å få FF`en tilbake fra servicen jeg sendte den på i oktober. 2012.
 
Redigert:
Blir nok et relativt rolig år for min del.
Famous last words @Thomas ? :mrgreen:

Går inn i året med fem ur i boksen, feb+mars i perm. uten lønn for studier og bryllup skal efter plan holdes enten sent 2014 - tidlig 2015.


Egen del - spinke, spare, gnukke og med litt flaks omrokkere i boksen med en (eller fler) inn en (eller like mange) ut så jeg fortsatt har fem. 2015 derimot kan ikke komme fort nok :cool:
 
Redigert av en moderator:
Aner ikke :eek:

Det kan bli det ene eller andre, litt avhengig av ulike faktorer.

Akkurat som foregående år, altså :p:mrgreen:
 
Er egentlig happy med samlingen slik den er nå, men det kan jo hende at det er rom for forandringer. Mest sannsynlig snakker vi da ut med JLC Master Memovox og IWC Pilot Chrono og bruke pengene (pluss litt til) på én skikkelig fin en, en AP RO (15202) eller en Nautilus (5726, drømme drømme), f.eks.

Eller en Blancpain Bathyscape. Mmmm!

En 1940 Radiomir er kanskje mer sannsynlig? Trenger ikke selge (begge) heller, da. :)

EDIT: For å summere opp, dear Santa...
Skjermbilde2013-12-27kl171504.png
 
Redigert:
Hadde egentlig slått fra meg store klokkeinnkjøp i 2014 da jeg har investert i nytt kamerautstyr i år...

Men merker nå (irriterende?) at et sug etter en Rolex igjen virkelig er på vei inn igjen...

Så planen for 2014 er EN ny klokke. Rolex. Sub eller Explorer 1 eller 2..

Vi får se hva som skjer :D
 
Redigert:
Min plan er å få inn ett nytt ur rett over nyttår, hvilket får dere snart se. Ellers holde status quo.
@sjuli_123 - angående andersmp: ta en titt i dagens klokke-tråden ;)
 
Redigert av en moderator:
For meg er målet og få meg en klokke med bare 3 visere, helst en jeg er så fornøyd med at jeg bare trenger 1.

Hvis jeg klarer dette blir vel målet og finne seg grail som lar seg realisere om 3 år til 40 års dagen.
 
Jeg har ikke de store planene, men jeg er utrolig keen på å prøve en SevenFriday P3 evt. P2-2 og det skal jeg prøve å få til.
 
Vel, da kom Speedmasteren før nyttår så da forsvinner den fra 2014-planene ;)

Det som da ligger i planene er en Rolex (har enda ikke klart å bestemme meg 100% for modell), et par billigklokker å skru på, kanskje en eller annen dressklokke (selv om jeg synes Movadoen taklet jobben fint i jula) og dersom pengene strekker sikler jeg også etter en Panerai, men den må nok muligens vente litt :)
 
Kun én plan for 2014: oppdrive og handle en '84 Speedmaster Pro. Har allerede vært på jakt i et par uker etter en slik Birthyear-Speedy, og det viser seg å være utfordrende. "The chase is better than the catch" sies det, og ofte stemmer det, men jeg tror nok at fangsten vil overskygge jakten når klokken endelig finner plass på armen.
 
Har et mål om å realisere en rolex (eller 2) og da en Explorer II polar og/eller sub av noe slag. birthyear sub hadde om jeg får plukke fra øverste hylle.

Bør vel også se om jeg kan få inn en Omega.

Blir et morsomt år om dette blir realisert.
 
Kun én plan for 2014: oppdrive og handle en '84 Speedmaster Pro. Har allerede vært på jakt i et par uker etter en slik Birthyear-Speedy, og det viser seg å være utfordrende. "The chase is better than the catch" sies det, og ofte stemmer det, men jeg tror nok at fangsten vil overskygge jakten når klokken endelig finner plass på armen.

Vet ikke om du har forsøkt deg på et slikt søk, men det er det visstnok tre her. (Ikke trykk på linken hvis du helst vil fortsette jakten på egenhånd) ;)

Selv må jeg kanskje ut på jakt etter et nytt dressur når gamle forsvinner rett over nyttår, samtidig som jeg får realisert et par andre gamle drømmer. :D
 
Jeg håper på å kunne realisere grailen min, en Submariner 116610, i 2014. (Jeg sa det samme i fjor). Om jeg klarer å spare opp eller flipper Omega PO vil tiden vise. Vil gjerne ha begge, men kan kun ha en klokke på armen til enhver tid.

Ellers regner jeg med at året vil forløpe med noen impulskjøp, alt etter hvor interessen drar meg og hva som kommer for salg :cool:
 
En plan alle TS'ere burde ha for 2014 bør være å bli Støttemedlem for neste år!

Støtt opp om det gode fellesskap vi har her på Sonen. Husk at det IKKE er gratis å drifte servere og slike web sider. Våre Moderatorer gjør også en kjempe jobb for oss alle. Det fortjener de skryt for.

Godt Nytt År til dere alle der ute i Furet Værbitt!

:cool:
 
Rolex Explorer II

Jeg sparer opp til en Rolex Explorer II, den nye med oransje GMT viser.

Akkurat nå synes jeg den hvite er finest... Men kan være jeg omstemmer meg og går for svart....

PC-DUKE-Midnight-and-Polar-Rolex-Explorer-ll.jpg