Patek Philippe-tråden

Gudskjelov så har jeg fått en erstatter:eek:

image_zps2271b7e7.jpg
[/IMG]

Soleklart det flotteste uret på sonen i mine øyne. Sikle...

det er så sjukt mye fete klokker her....hjelp! Hvis noen har en Aquanaut til salgs, så er det bare å rope ut (yeah right)

Denne hilser:
20130222_105324_zpse24d7fab.jpg

Denne tråden har dårlig innvirkning på meg! Jeg får jo så innmari lyst på en PP. Det hjalp ikke akkurat å prøve Christian og Players varianter i forrige uke. Bad boys!:mad:

Uansett kom jeg over dette bildet på photobucket i dag. Etter en Rolex GTG fikk jeg prøve Ursa Majors 5167; funker fint med mesh på denne modellen synes nå jeg.
9e612d40.jpg

Bumper denne tråden.

Kan ikke dere få heldige eiere av Patek her på sonen vise dere litt igjen?

Jeg trenger litt siklemateriale nå som jeg venter på at den rette skal dukke opp;)

Noen bilder fra nett.

I sitt maratime element:
ppnautilussmall17uyu.jpg

Se den fargen! Det er helt fantastisk! Kanskje det perfekte ur?
46786FBA-410C-44C9-AA1D-C51A40D051CD-200-00000038A0166CCF.jpg

Fy flate, den 5980 var helt rå i dagslyset.

5711 er virkelig enkelhet i sin rette form.

For noen ur:)

Denne tråden har dårlig innvirkning på meg! Jeg får jo så innmari lyst på en PP. Det hjalp ikke akkurat å prøve Christian og Players varianter i forrige uke. Bad boys!:mad:

Uansett kom jeg over dette bildet på photobucket i dag. Etter en Rolex GTG fikk jeg prøve Ursa Majors 5167; funker fint med mesh på denne modellen synes nå jeg.
9e612d40.jpg

Denne funker fint på alt fra gummi til mesh. I all sin enkelhet er dette en av mine absolutte favoritter fra PP. Dèt sagt, så synes jeg alle ur fra PP er flotte. Moores vanvittig herlige -et-eller-annet-nummer- og The Players skjønne gullklump er noen av sonens flotteste skatter. Synes jeg.

For fanker'n - alle klokkene her inne har jo noe ved seg som jeg kan like. Heldigvis, dessverre.

Dette må være den lekreste tråden her på sonen. Så mye vakkert :) PP er så absolutt det ultimate. Man får bare håpe at den dag så har man en på armen selv.

[video=youtube;OvlgwXX8wE8]http://www.youtube.com/watch?v=OvlgwXX8wE8[/video]