Patek Philippe-tråden

Hva synes dere om denne? Lenken er spesialbestilt og skal ha kostet 15 000 dollar.

Greier ikke å bestemme meg for om jeg digger den, eller om det er for mye! Tror jeg heller mot at jeg digger den :cool:

1406C4A5-6C82-4E15-8094-7D2313DD99D9-4568-0000052A2D003C9A_zps7620e7ec.jpg

Har sett den før, og må si jeg digger den!
Hvorfor er jeg så godt som blakk hele tiden:(

Hva er listeprisen på 5270? Kanskje det blir klokken jeg kjøper når jeg går av med pensjon om 39 år :p

Det er postet ett helt nydelig A. Lange urverk i sin respektive tråd. Må bare slenge inn ett bilde for å veie opp:cool:
1135_CHR_29_535_PS_Q_img3_21.jpg

Ikke like gravert som ALS sitt, men gud for ett urverk!

Hva tror vi denne går for?
Henry Graves' super complication gikk for $11,002,500 i 2012. Jeg tipper over 15 mill!
[video=youtube;W7UV9l-MMV8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W7UV9l-MMV8[/video]

Henry Graves' super complication gikk for $11,002,500 i 2012. Jeg tipper over 15 mill!
[video=youtube;W7UV9l-MMV8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W7UV9l-MMV8[/video]

Dette kan virkelig bli spennende! Den første av sitt slag, verdens mest prestisjefylte manufaktur, full dokumentasjon og en interessant historie. Denne skal man holde øye med ;)

Blir på kanten til opphisset av å se denne klokka.

Hadde det vært jeg som hadde kjøpt uret hadde jeg hatt det morsomt med urmakere landet rundt og levert den inn på service!

Price of watch: 15,000,000 GBP
Price of traveling the country: 30,000 GBP
Price of seeing the watchmakers face when asking for a service: Priceless!

"Jeg fikk denne av bestefaren min, og pappa sa jeg burde ta en sånn service på den først."

Aquanauten er beskrevet slik på PPs hjemmeside:
- The perfect dress sports watch (og hva betyr egentlig det? Utover 007 er det vel ikke så mye sporting i dress? Av Norges Idrettsforbunds mange særforbund er det vel kuns dans som utøves i dress)
- The complex construction of the case is underscored by the screw-down crown for extra protection on the wrist of active people

(Samme gjelder forsåvidt for AP RO).

Jeg er vant med Rolex beater-kvalitet, har lyst på PP, men er litt skeptisk etter erfaringer herinnefra. Er ikke high-end produsentenes sportsmodeller sportsmodeller? Er det skjøre klokker som bør tas av (og erstattes med en sub som tåler "alt") før squashtimen og plenklippen? Eller er det mest pga eiernes følelse siden klokkene koster sykt mye penger?

Aquanauten er beskrevet slik på PPs hjemmeside:
- The perfect dress sports watch (og hva betyr egentlig det? Utover 007 er det vel ikke så mye sporting i dress? Av Norges Idrettsforbunds mange særforbund er det vel kuns dans som utøves i dress)
- The complex construction of the case is underscored by the screw-down crown for extra protection on the wrist of active people

(Samme gjelder forsåvidt for AP RO).

Jeg er vant med Rolex beater-kvalitet, har lyst på PP, men er litt skeptisk etter erfaringer herinnefra. Er ikke high-end produsentenes sportsmodeller sportsmodeller? Er det skjøre klokker som bør tas av (og erstattes med en sub som tåler "alt") før squashtimen og plenklippen? Eller er det mest pga eiernes følelse siden klokkene koster sykt mye penger?

Både Nautilus og Aquanatu er sporty dressur - eller dressy sportsur hvis du vil.
Tror nok at det er mer eiers tilbakeholdenhet om røff bruk, enn hva klokken strengt tatt tåler.

Noen synes det er greit å bade og klatre i fjell med klokke til 200 000 - andre tar på seg en Casio...du velger selv:cool:

• Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Genta