Patek Philippe-tråden

Sikkert noen som har sett unboxingen, men jeg har fått passe på en Patek for min neste generasjon :cool:

IMG_0054.jpg
 
Må si meg enig

Må si meg enig. Har selv en 5165 som jeg kjøpte i 1999. Fikk både lenke og gummireim av Halvor. Passer godt på den for neste generasjon.
 
Patek på Bjerke

Var innom Bjerke i dag og prøvde Patek for første gang :)

Det ble testing av 5712 og 5980.

Som alle andre her på forumet er det jo bare å konkludere med at dette er nydelige mesterverk. Enkle og klassiske til fingerspissene. Patek er Patek sies det gang på gang fra alle jeg kjenner her inne. Kunne ikke sagt meg mer enig!

Vi får se med tiden om dette er noe for meg:)
 
Redigert:
Ikke enig :cool:

Jeg synes denne "klokken" er et mesterverk.. MEN klokker er som med damer, biler etc.. Smak und behag ;)
 
Bjerke?

Det er jo så enkelt som at du andersmp sender meg en PM på 5167 så kjøper du en 5980:)

Hei!!!! Det der var min kommentar! Og jeg stiller først i køen for jeg er bare fem poster unna min 0,8 x WIS unboxing:)

Bo Berggren i Stockholm. Jeg lar meg rive med relativt lett, men jeg eier litt fornuft også.... Klokkekontoen er ikke helt der enda. Men jeg har hørt at samboeren min snakker om nummer 2 neste høst. Får krysse fingra for at det blir en gutt :D
 
Bo Berggren i Stockholm. Jeg lar meg rive med relativt lett, men jeg eier litt fornuft også.... Klokkekontoen er ikke helt der enda. Men jeg har hørt at samboeren min snakker om nummer 2 neste høst. Får krysse fingra for at det blir en gutt :D

Hehe, Johnny har jo en pent priset 5980. Hvorfor vente ?:)
 
I vinduet til Bjerke KJ stod det i dag to hvite Nautilus: 5711 og 5980. De satt fint på hånden de, for å si det slik :cool:

Beklager elendig bildekvalitet :p

2f520d24148611e38fa722000a1fbcea_7.jpg
 
Nå som jeg har forelsket meg, må jeg ha svar på et kjapt spørsmål;
Er det samme blåfargen på 5711 og 5980?

Nå skal det prioriteres hardt, mååå haaaa:D