NOMOS Glashütte

Har en Club 751 fra 2016, vet ikke hvilket urverk den har. Jeg har hatt den i 2 år hvor den har ligget på +2-3 sek/dag før den nå nylig plutselig ble +80 så har den inne til service.

DSC_3294 (3).jpg

Lengter etter helg.

Noen flere her inne som endte opp med å bestille denne? Har lenge vurdert en Nomos, så denne skal få bli min første.
Dette blir bra :love:
Om jeg ikke husker feil, ønsket jeg en Tangomat, men forstår at de gikk for Cluben slik at den skulle være tilgjengelig for flest mulig.
Det kommer nok flere muligheter.

Dette blir bra :love:
Om jeg ikke husker feil, ønsket jeg en Tangomat, men forstår at de gikk for Cluben slik at den skulle være tilgjengelig for flest mulig.
Det kommer nok flere muligheter.
Synes det ser veldig bra ut så det lover godt for endelige produkt. Selv mener jeg valget av Club var fornuftig med tanke på pris, men også fordi det er en modell som gir mer rom for tilpasning. Synes det var overraskede at flertallet endte på 36mm.

Om jeg forstod det rett så overgikk man forventet salg allerede etter et par dager, så det er vel stor sannsynlighet for at det blir en ny runde.

• Liker
Reaksjoner: kire
Synes det ser veldig bra ut så det lover godt for endelige produkt. Selv mener jeg valget av Club var fornuftig med tanke på pris, men også fordi det er en modell som gir mer rom for tilpasning. Synes det var overraskede at flertallet endte på 36mm.

Om jeg forstod det rett så overgikk man forventet salg allerede etter et par dager, så det er vel stor sannsynlighet for at det blir en ny runde.
Noe nytt jeg også lærte nylig var at noen modeller er designet av et annet selskap og kan derfor ikke endres på. Eg. Autobahn.

Er mange allerede produsert og klar til utsending og eller er det nå selve produksjonen starter. Stod «within 4 months» mener jeg….

Er mange allerede produsert og klar til utsending og eller er det nå selve produksjonen starter. Stod «within 4 months» mener jeg….
Inntrykket mitt er at de skulle starte produksjon etter fristen for å bestille gikk ut, men det kan selvfølgelig være helt feil. Det ville kanskje vært lettere å gjøre med en modell hvor man på forhånd har bestemt maksimalt antallet som vil produseres?

Mener det stod 4 måneder på siden til Nomos, mens ordrebekreftelse sier «within 4 months». Etter det jeg har lest planlegger de å sende ut klokkene i september, så om de klarer det så er de er vel innafor de 4 måneder.

Satser på at NWC vil gi statusoppdateringer underveis.

• Liker
Reaksjoner: allak