NOMOS Glashütte

D22C7886-BCAD-4C98-A908-775823A1DB3A.jpeg
A11FBD1E-8182-4489-93C5-3C876D8293E2.jpeg
 
Skal de slutte med Nomos? Det er ikke så rart med den "nye" butikken i stortingsgata.

Jeg vet ikke. Jeg hadde unger på slep så det var ikke så mange sekundene jeg var inne i butikken der. Resten av Nomos-klokkene ble solgt til ordinær pris så det var ikke salg på alt.
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Mulig det står tidligere i tråden her, men er det noen som har erfaringer med å handle direkte fra Nomos?
Er på jakt etter en Tangente de ikke hadde inne hos Thune, så tenkte det kunne være like greit å handle direkte
 
Mulig det står tidligere i tråden her, men er det noen som har erfaringer med å handle direkte fra Nomos?
Er på jakt etter en Tangente de ikke hadde inne hos Thune, så tenkte det kunne være like greit å handle direkte
Tror noen har skrevet tidligere at det har vært ganske smidig å bestille direkte fra Nomos, men har ikke prøvd og husker ikke helt, så ta det med en lite pose salt.
Ellers vil jeg jo tro at Thune bestiller for deg hvis det er en spesifikk modell du vet du vil ha. Da får du jo også fordelen av norsk kjøpslov vil jeg tro, som jo sjelden er en ulempe. I tillegg til at jeg i alle fall synes det er hyggelig å handle i en butikk.
 
  • Liker
Reaksjoner: cmarcussen
Har handlet direkte fra nomos, meget smidig.
Og da jeg etter en uke ikke ble komfortabel med størrelsen på min nye club campus fikkjeg returnere den uten kostnad og med gull refusjon.