NOMOS Glashütte

Takk for svar @Bøygen!!

Dessverre bor jeg langt unna Thune nede på Sørlandet, så det er litt begrenset hva jeg får prøvd av Nomos klokker. Sandnes eller Sandefjord er vel nærmeste forhandlere, og jeg er jo ikke der så ofte. Det var litt derfor jeg postet her.

730 - klokka di er veldig pen, misunner deg den. Kanskje det blir en sånn med tid og stunder. Club skuffer jo ikke, men det er ikke så lett å bli klok på alle fargene uten i se i virkeligheten heller.

• Liker
Reaksjoner: Bøygen
BBDF4355-D261-4E32-AC56-96415352175F.jpeg

1C416FD3-76D0-41B8-B089-C7786BE3F0B3.jpeg

Har satt lenke på Club Campus. Veldig forbøyd med hvordan den føles på håndleddet og synes lenka ser kul ut og den blankpolerte spenna er fin. Men med så lange lugs så blir det godt med luft mellom kassa og lenka..

Vis vedlegg 295814
Vis vedlegg 295813
Vis vedlegg 295815
Jeg har egentlig ikke hatt noe problem med de lange lugsene på club da jeg først fikk den på armen, selv om jeg tenkte det før.
Prøvde på en eulit mesh jeg hadde liggende, og da syntes jeg det ble litt vel mye luft der. Kanskje det er en vanesak :)

Jeg har egentlig ikke hatt noe problem med de lange lugsene på club da jeg først fikk den på armen, selv om jeg tenkte det før.
Prøvde på en eulit mesh jeg hadde liggende, og da syntes jeg det ble litt vel mye luft der. Kanskje det er en vanesak :)

Jeg tenkte ikke så mye på dette med skinnreimen som fulgte med og jeg har også hatt på tekstilremmen fra Nomos en del. Særlig tekstilremmen bygger jo en del millimeter og dekker inn mye av gapet.

Jeg tenkte ikke så mye på dette med skinnreimen som fulgte med og jeg har også hatt på tekstilremmen fra Nomos en del. Særlig tekstilremmen bygger jo en del millimeter og dekker inn mye av gapet.
Jeg har lurt på å kjøpe den lyse tekstilremmen til Nomos, den ser fin ut. Har du et bilde med den på?
Endte opp med en lys grå perlon, og er egentlig ganske fornøyd med den, men jeg tror egentlig klokken kler todelt rem hvis den bygger nok.
20220604_140409.jpg

• Liker
Reaksjoner: netrom71 og PJO
Enig, den ble fin.
Syntes ikke min ble det på eulit mesh, da de lange lugsene ble veldig fremtredende.
Kanskje Strapcodeen har tykkere gods rundt springbars? Eller er kanskje det bare er bildet.. Hei
427D42C2-88D0-4A0D-9208-24107E1E7D29.jpeg

Lenka virker solid og er ganske tykk så det føles proporsjonalt.
Jeg kjøpte den egentlig til Lambdaen slik at jeg kan bruke den på sommeren når skinnreim ikke er ideelt.