Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

"Sendt fra min iPhone", "Sent fra min HTC" og lignende når jeg mottar epost. Jeg svarer jo ikke med "Sendt fra min laptop".

Jeg tolker alltid "sendt fra min iphone" som en ansvarsfraskrivelse for morsomme skrivefeil. Type: "jeg gidder ikke å korrekturlese dette nå på farten, og er det noen ord som ser helt syke ut, så vel, her har du grunnen". :p
 
Jeg tolker alltid "sendt fra min iphone" som en ansvarsfraskrivelse for morsomme skrivefeil. Type: "jeg gidder ikke å korrekturlese dette nå på farten, og er det noen ord som ser helt syke ut, så vel, her har du grunnen". :p

Ditto - jeg måtte spørre en kompis (som vel er her inne et eller annet sted også) som bruker dette. Han sa at han hadde det der for å forklare hvorfor han evt. skrev litt kortere enn normalt.

Forøvrig tar jeg meg selv ofte i å være irritert over de som IKKE har mailadressen sin i signaturen.... det er utrolig kjekt når man plutselig havner milevis inne i en kjede av diskusjon på mail og helst skulle hatt tak i førstemann som du ikke har adressen til fordi outlook i sin uendelige visdom i en eller annen organisasjon ikke har vist den i historikken i mailene.

Så .... det er ikke dumt å ha mailadressen sin i signaturen gitt :p
 
Og når vi først er inne på epost, så irriterer jeg meg litt over epostadresser i epostsignaturer.
Jeg skjønner jo hva epostadressen din er, når du har sendt meg en epost. Og med dagens epostklienter er det jo nok å skrive inn navnet til den du vil sende til i mottakerfeltet, så dukker riktig adresse opp. Ihvertfall hvis vi har utvekslet eposter tidligere.

Fullstendig uenig. Det er nok av epost-klienter som skreller vekk mailadressen til folk ved videresending etc slik at bare navnet står igjen, senest i dag fikk jeg videresendt en maildiskusjon der jeg hadde behov for å sende mail direkte til opprinnelig poster (en person i firma x som jeg aldri har konversert med før). Og mailadressen hans var nowhere to be found i headerne, bare i signaturen hans.

Marketing-ansvarlig i vårt firma er enig med deg, så vår standardsignatur er uten mailadresse tross mine innvendinger :)

Edit: Christian, du er en vis mann. Innser ellers at "nok av epost-klienter" selvfølgelig egentlig skulle være "visse konfigurasjoner av Outlook" :)
 
Redigert:
Different strokes for different folks :)
Har større problemer med enorme epostsignaturer enn jeg har med epost i en signatur. Når signaturen passerer 10 linjer, en logo og et sitat - blir det litt vel mye av det gode :p
 
Redigert:
Different strokes for different folks :)
Har større problemer med enorme epostsignaturer enn jeg har med epost i en signatur. Når signaturen passerer 10 linjer, en logo og et sitat - blir det litt vel mye av det gode :p

Jeg kjemmes like mye hver gang jeg sender mail fra jobbmailen min. Vi er pålagt å ha en standarisert signatur (komponert av kremen i øverste etasje) med navn, tittel, avdeling, mobil, jobb tlf, e-mail adresse, jobb-adresse, fax no, logo, og "grønn" logo (ikke print ut denne mail av hensyn til naturen - etterfulgt av et grønt tre).

Signaturen tar jo en halv side!

Nei, det kan jeg ikke like.
 
Jeg kjemmes like mye hver gang jeg sender mail fra jobbmailen min. Vi er pålagt å ha en standarisert signatur (komponert av kremen i øverste etasje) med navn, tittel, avdeling, mobil, jobb tlf, e-mail adresse, jobb-adresse, fax no, logo, og "grønn" logo (ikke print ut denne mail av hensyn til naturen - etterfulgt av et grønt tre).

Signaturen tar jo en halv side!

Nei, det kan jeg ikke like.

Huff ja. Slikt er komisk.

Hvorfor i himmelens navn skulle jeg printe ut en j****a epost uansett ?

Jeg får, ironisk nok, lyst til å skrive ut slikt bare på trass.
 
Hvorfor i himmelens navn skulle jeg printe ut en j****a epost uansett ?

Ikke du nei, men hva med kontordamen eller økonomisjefen på seksti pluss? Jeg har seriøst jobbet med folk som printer ut dagens invitasjon til tokaffe og bløtkake.

Riktignok har det blitt bedre med årene, etter hvert som de fleste har innsett at en pc-skjerm kan brukes til andre ting enn forhåndsvisning av utskrift :)
 
haha, reim! Jeg skjønner hva du mener, jobber sammen med en som foretrekker å ha hele innboksen utover pulten!
 
Nei det der er gode priser, problemet er at det er litt tricky å få noen til å sende det så vidt jeg har sett ;).




Bedre men fortsatt dyrt i forhold til ebaylinken over! :)

Om man leser beskrivelsen så er han velvillig til å sende internationalt. Om det er en smak han ikke har inne vil jeg tro han fikser det for deg også.
 
Om man leser beskrivelsen så er han velvillig til å sende internationalt. Om det er en smak han ikke har inne vil jeg tro han fikser det for deg også.

Min bestilling kom på 181 NOK ink. frakt. Hyggeligste kundeservisen jeg har opplevd.
 
Drosjer som bestemorkjører foran deg når det et kollektivfelt der!!!
Dette og,
Personer som går i maks 15 varer køen på Ikea, med to fulle handlevogner av alskens drit!
Er til stor irritasjon:p
 
Ladninger..

Når du legger mobillader, headsett, mac-lader og USB-kabel fint og pyntelig i en skuff/bag og finner dem dagen etter flettet sammen noe så jæævlig... ? :confused:





Er ikke spesielt glad i støvsugere heller...De er så forbanna svære og bråkete og den fordømte ledningen...
 
Kan ikke like....

.....Folk som blir overrasket, på grensen til sjokkert over at de må betale for varene i butikken. Etter å ha sett på at alle varene går gjennom scanneren, skvetter de til og famler febrilsk etter betalingsmidler når kassereren opplyser om beløpet. Går selvsagt først gjennom samlingen med mynter i lav valør, selv om regninga er på ca en kilo mynt må hver mynt telles. Så gir de naturlig nok opp og finner kortet.

Skjer selvsagt når du vurderer om du trenger å dra innom butikken i det hele tatt for å kjøpe en liten ting og har dårlig tid, svinger innom, og blir stående bak ett,1, menneske i køen til evig tid. Fort så er noe glemt også etter regningen er presentert.