Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Oppdaget i går et lite hakk i den splitter nye brilleinnfatningen rett ved kanten av glasset. Når jeg da begynte å se nøyere etter ser jeg flere riper av varierende dybde i plasten rundt glasset, som må ha kommet fra at optikeren har vært for uforsiktig når han har dyttet inn glassene. Nå som jeg har lagt merke til hakket er det ganske lett å se, selv fra avstand...

Dritt.

Snakk om denne innfatningen.

6ETZMf7mj9Nky3CyvUod0g.jpg
 
Redigert:
Ny ting jeg ikke liker: at jeg ikke får tak i Jack Links beef jerky til fornuftige priser. 29kr for 25g? 80kr for litt større pose når jeg først finner den noe jeg aldri gjør lenger ?

Man får jo disse i gigantiske partypacks borte i statene.... til en slikk og en ingenting. Nesten så jeg vurderer å gråmarkedsimportere beef jerky....

Ned i 80kr for 454 gram er vel ikke så altfor galt?
jerky from dlk812 | eBay

Vet jeg ikke hvor mye han skal ha for frakt da, men står at han gjerne fyller en eske for å spare på frakten.

OM jeg ikke leser det feil
 
Ny ting jeg ikke liker: at jeg ikke får tak i Jack Links beef jerky til fornuftige priser. 29kr for 25g? 80kr for litt større pose når jeg først finner den noe jeg aldri gjør lenger ?

Jack Link´s - Beef Jerky, Original, 75 gram - - Magasinet.no

Jeg senker alltid farten til 10-15 km/t under fartsgrensen om jeg ser det er en som ligger helt i ræva :eek:

Jeg gjør det samme. I tillegg kjører jeg på med spylervæske. Både fremme og bak :)
 
Jeg senker alltid farten til 10-15 km/t under fartsgrensen om jeg ser det er en som ligger helt i ræva :eek:

Gjør ikke alle vestlendinger dette uansett hvor langt andre folk ligger bak...???
Spesielt når det kommer skumle ting i veien som ...ehh...svinger og sånn...:mad:
Og vestlendinger i rundkjøringer...her er det så mye å ta tak i at jeg gidder ikke begynne engang...:p
 
Ned i 80kr for 454 gram er vel ikke så altfor galt?
jerky from dlk812 | eBay

Vet jeg ikke hvor mye han skal ha for frakt da, men står at han gjerne fyller en eske for å spare på frakten.

OM jeg ikke leser det feil

Nei det der er gode priser, problemet er at det er litt tricky å få noen til å sende det så vidt jeg har sett ;).



Bedre men fortsatt dyrt i forhold til ebaylinken over! :)
 
Nei, det kan jeg ikke like... At viften til varmeapparatet i bilen tok kvelden. &"%$#£€
 
Redigert:
Er det bare hos meg det er helt umulig å logge av TS :confused:

Prøvde selv nå, med Safari 6 på Mountain Lion blir jeg heller ikke logget ut. Jeg logges derimot ut når jeg bruker Chrome.
Når jeg sletter alle cookies i Safari blir jeg derimot logget ut :)
 
Med I-Exsplorer som nettleser går det fint å logge av og på ser jeg nå, men med firefox er det umulig selv om jeg sletter alle temp og cookies.
 
Nei det der er gode priser, problemet er at det er litt tricky å få noen til å sende det så vidt jeg har sett ;).




Bedre men fortsatt dyrt i forhold til ebaylinken over! :)

Sendte mail til selgeren og hørte.

Dear mathfjeld,

Hi, I just sent one in a flat rate envelope that cost 16.95. Also just mailed one box to Oslo Norway with 2 packages in it and it cost 28.87. Thank you, Dorothy

- dlk812

Google forteller meg at 32 USD er 181 NOK. Altså kommer du under momsgrensen og betaler 40 øre per gram. Kontra 1 krone per gram + frakt fra magasinet.no.

Kjøper du to poser kommer det på under 200 kr uten frakt, hvilket vil si at du i teorien fremdeles slipper moms.

Jeg bestiller en pose nå hvertfall, så får jeg komme til bake med oppdatering :)
 
At det står "Bør sees" på boliger og biler. Akkurat som jeg hiver ut noen millioner på noe usett!
 
"Sendt fra min iPhone", "Sent fra min HTC" og lignende når jeg mottar epost. Jeg svarer jo ikke med "Sendt fra min laptop".

Og når vi først er inne på epost, så irriterer jeg meg litt over epostadresser i epostsignaturer.
Jeg skjønner jo hva epostadressen din er, når du har sendt meg en epost. Og med dagens epostklienter er det jo nok å skrive inn navnet til den du vil sende til i mottakerfeltet, så dukker riktig adresse opp. Ihvertfall hvis vi har utvekslet eposter tidligere.

Enda verre er det når epostadressen i signaturen peker til "john.doe@" (eller i verste fall: en annen person sin epostadresse) fordi du har kopiert inn en default signatur, og ikke endret på innholdet i linkene.

First world problems.
:)