Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Nei det der er gode priser, problemet er at det er litt tricky å få noen til å sende det så vidt jeg har sett ;).

Bedre men fortsatt dyrt i forhold til ebaylinken over! :)

Om man leser beskrivelsen så er han velvillig til å sende internationalt. Om det er en smak han ikke har inne vil jeg tro han fikser det for deg også.

Om man leser beskrivelsen så er han velvillig til å sende internationalt. Om det er en smak han ikke har inne vil jeg tro han fikser det for deg også.

Min bestilling kom på 181 NOK ink. frakt. Hyggeligste kundeservisen jeg har opplevd.

Drosjer som bestemorkjører foran deg når det et kollektivfelt der!!!
Dette og,
Personer som går i maks 15 varer køen på Ikea, med to fulle handlevogner av alskens drit!
Er til stor irritasjon:p

Ladninger..

Når du legger mobillader, headsett, mac-lader og USB-kabel fint og pyntelig i en skuff/bag og finner dem dagen etter flettet sammen noe så jæævlig... ? :confused:

Er ikke spesielt glad i støvsugere heller...De er så forbanna svære og bråkete og den fordømte ledningen...

Kan ikke like....

.....Folk som blir overrasket, på grensen til sjokkert over at de må betale for varene i butikken. Etter å ha sett på at alle varene går gjennom scanneren, skvetter de til og famler febrilsk etter betalingsmidler når kassereren opplyser om beløpet. Går selvsagt først gjennom samlingen med mynter i lav valør, selv om regninga er på ca en kilo mynt må hver mynt telles. Så gir de naturlig nok opp og finner kortet.

Skjer selvsagt når du vurderer om du trenger å dra innom butikken i det hele tatt for å kjøpe en liten ting og har dårlig tid, svinger innom, og blir stående bak ett,1, menneske i køen til evig tid. Fort så er noe glemt også etter regningen er presentert.

Bilister som:
- ikke bruker blinklys
- ikke blender ned når det kommer biler imot
- ikke er klar over at de kjører uten lys
- ikke holder fartsgrensen
- ikke holder avstand (1001 - 1002 - 1003)
- ikke stopper for fotgjengere
- ikke slipper forbi køen bak seg
- bruker tåkelys bak på en klar solskinnsdag
- har lavt blodsukker :)

Folk som subber med beina.
Forutsatt at det er grunnet latskap, og ikke en legitim grunn som jeg ikke vet om.

Liker definitivt ikke når autotrekk betalinger stoppes fordi maksbeløpet for perioden er overløpt. Betal regningene min Ò store teknologi.

Seter som mystisk blir trange? Hørtes veldig plausibelt ut..?
Men skjønner godt at du ikke liker grunnen til at togseter oppleves trangere enn før:)

Jeg liker ikke at jeg trolig blir drept innen 2013 av en viss butan...