Min lille PAMilie

Du store alpakka for en grundig presentasjon av en bølletøffe klokke:)......Gratulerer så mye !!
Blir vi sittende brevid ved neste Gtg,så løpet du en risiko :mrgreen:
 
Grattis med nytt @Dr. Fiddy og takker som deler rikelig med ord og bilder om familietilskuddet.
Mye snakks i detaljene her, men overgangen fra bezel til boble-glass var helt rå og særdeles kult!
 
Redigert av en moderator:
Grattis @Dr. Fiddy!
En meget vakker babe, som åpenbart sitter helt perfekt på hånden!

Flott tekst - flotte bilder.
Nyt de gode dager!
:cool:
 
Redigert av en moderator:
For en presentasjon og for noen bilder. Herlig! :D

Gratulerer med en rålekker Pam:) En slik har jeg også lyst å eie en dag!
 
Gratulerer! Dine tre PAMer er definitivt blant de peneste og kuleste!

For en tid tilbake var jeg så frekk* at jeg anbefalte Moore en Rolex som toolwatch, skal jammen være like frekk med deg å anbefale en Radiomir for å fullføre samlingen.... Og av dem er det mange mange flotte alternativer, 190, 197, 505, 323, 232, 249, 373 - for å nevne noen:)

* føles frekt å anbefale noesomhelst til eiere av så spisse samlinger som deres
 
Fine bilder og tekst! Gratulerer med en fantastisk PAM :)

Takk for det @sjuli_123. Hyggelig at bilder og tekst faller i smak :)

Gratulerer og velkommen i 233 klubben:)

Takk for det @gjmo. 233-klubben synes å være en usedvanlig flott klubb å være medlem av :)

Vakkert! Grattis med nytt ur

Takk for det @MrMayo :)

VELDIG kul, og en av de dessidert flotteste 1950-44mm utgavene IMHO;)

Takker så mye @FnuSnu99. Jeg kan ikke være mer enig. 1950-kassen med manuelt verk er utvilsomt flott :)

Flott utboxing. Gratulerer så mye med ein nydelig PAM :D

Takk for det @Bromle. Hyggelig at utboxingen falt i smak :)
 
Redigert av en moderator:
Du store alpakka for en grundig presentasjon av en bølletøffe klokke:)......Gratulerer så mye !!
Blir vi sittende brevid ved neste Gtg,så løpet du en risiko :mrgreen:

Takker så mye @Phenix. Ha, ha. ja, det blir nok doble stropper og sikkerhetsline neste gang... :cool:

Grattis med nytt @Dr. Fiddy og takker som deler rikelig med ord og bilder om familietilskuddet.
Mye snakks i detaljene her, men overgangen fra bezel til boble-glass var helt rå og særdeles kult!

Takk for det @adamskater. Hyggelig å høre at ord og bilder faller i smak. Ja, det er noe helt spesielt med dette glasset og overgangen bezel til glass. Jeg tar meg selv i å kikke på det både titt og ofte... :)

For en vakker kjernepamilie du har opparbeidet deg, virkelig lekkert! Gratulerer:)

Takk for det @Thomas84. Håper jeg kan ta med pamilien på et GTG-besøk en gang... :)

Gratulerer! Meget flott ur på selveste Dr. Fiddy! :)

Takk, takk @crown guard :eek:
 
Redigert av en moderator:
Grattis @Dr. Fiddy!
En meget vakker babe, som åpenbart sitter helt perfekt på hånden!

Flott tekst - flotte bilder.
Nyt de gode dager!
:cool:

Takk for det @Moore. Godt å høre at du setter pris på tekst og bilder :)
Ja, hun er virkelig vakker, men det tok noen dobbelt-dater før jeg skjønte at det måtte bli henne til fordel for din gamle flamme :) Nå er jeg imidlertid ikke i tvil, jeg tror vi skal få en lykkelig polygamisk fremtid :)
 
Redigert av en moderator:
Krem-PAM det der! Velkommen i 233-klubben :)

Fantastisk fin! Gratulerer så mye! Det er litt av en pamilie du har nå :cool:

Veldig flott utpakking:)

Gratulerer med en vakker PAM:)

Denne Paneraien er helt konge!!! Gratulerer så mye :)

Gratulerer så masse med en helt nydelig klokke!!

Gratulerer med en helt rå klokke, alt hva man kan trenge på reise ser det ut til;)

For en presentasjon og for noen bilder. Herlig! :D

Gratulerer med en rålekker Pam:) En slik har jeg også lyst å eie en dag!

Glimrende presentasjon! En perfekt PAM dette :)

Gratulerer med ny flott klokke, du tar gode bilder :)

Takker og bukker, karer. Det gjør godt å høre at både utpakking og klokke faller i smak :)
Dette har jo blitt en svært så hygglig hobby i et unikt og hyggelig miljø :)
Jeg er jo ikke den som flipper så ofte, men moro er det likevel :cool:
 
Gratulerer! Dine tre PAMer er definitivt blant de peneste og kuleste!

For en tid tilbake var jeg så frekk* at jeg anbefalte Moore en Rolex som toolwatch, skal jammen være like frekk med deg å anbefale en Radiomir for å fullføre samlingen.... Og av dem er det mange mange flotte alternativer, 190, 197, 505, 323, 232, 249, 373 - for å nevne noen:)

* føles frekt å anbefale noesomhelst til eiere av så spisse samlinger som deres

Takk for det @gmortens. Jeg syns absolutt ikke det er frekt - det er bare hyggelig med velmente råd :)

Du skal ikke se bort i fra at en Radiomir finner veien inn i pamilien en dag. Jeg har faktisk snust litt på flere av de du nevner. 323 prøvde jeg i Madrid for en tid tilbake og den likte jeg veldig godt. Men fordi 233 har de samme komplikasjonene, så blir det neppe den. 232 og 249 har jeg også hatt et godt øye til. Men favoritten er nok 190. Jeg har hatt gleden av å prøve @J.CAT sin på armen, og den satt som et skudd. Har nok et aldri så lite crush der :eek: Så hvem vet, kanskje kan det bli den? Men da må @J.CAT være villig til å selge først... :cool:
 
Redigert av en moderator: