Min lille PAMilie

Den grå er Toshi Storm Gray, den neste er Ted Su Ammo, den som sitter på er OEM Panerai JV, mens den siste er en Heroic 18 Heritage 1950.

Jeg har nettopp fått Toshi, Heroic 18 og JV i hus, så det er vanskelig å si hvilken jeg liker best..., sist ankommet er JV, så det er den som sitter på nå (sammen med en ny polert OEM spenne. Her er noen flere bilder :)





 
Redigert:
WIS, nye pamiliebilder og ny klokke...

Når får vi innlegg #1000 fra @Dr. Fiddy
Nå har du stått stille på #999 siden august min venn:confused:

OK, OK... Tenkte jeg skulle vente til jeg hadde noe WIS-verdig å poste, men det ble ikke helt som jeg trodde..., men hva blir nå det :confused:

Uansett, her er innlegg #1000 med et par dagferske pamiliebilder:





Og her sitter årets nyanskaffelser samlet: PAM 233 som dere allerede har sett, og den nye Sport Chrono-klokken (levert i november) som jeg ikke kan få nok av, selv om den ikke kan settes på armen :cool:



Og dermed var den vanskelige 1000-posten unnagjort ;)
 
Redigert av en moderator:
Lenge siden sist, så her er en liten oppdatering. Har bare en liten kjernePAMilie nå, bestående av mine to favoritter: PAM 127 "Fiddy" og PAM 233 :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Dr. Fiddy
Fantastisk samling! Nylig bestilt min første Panerai selv, en ny 233. Gleder meg enormt. Den klokkeboksen du viser i første bildet her, hvilken er det? Så meget bra ut!
Takk, og gratulerer så mye med utrolig flott Panerai. 233 er den eneste jeg har i øyeblikket - og den blir :)
Klokkeboksen i det første bildet er et reiseetui fra Rapport London.
 
  • Liker
Reaksjoner: roarsolem