Min lille PAMilie

PAM med komplikasjoner har aldri vært min greie. Inntil denne presentasjonen. Kan ikke si annet enn at jeg likte den, gitt.

Gratulerer så mye med denne.


PS: Svinaktig gode bilder du tar, Dr Fiddy.
 
ai.. Ai... AAAAIIII!!! Du fortsetter å imponere på PAM-fronten @Dr. Fiddy! Meget sikleverdig PAMilie du har nå må jeg si. Du skal ikke ta turen ned til Oslo i helga of komme på GTG? ;) :eek: :cool:
 
Redigert av en moderator:
PAM med komplikasjoner har aldri vært min greie. Inntil denne presentasjonen. Kan ikke si annet enn at jeg likte den, gitt.

Gratulerer så mye med denne.


PS: Svinaktig gode bilder du tar, Dr Fiddy.

Takker så mye @Minuteman. Ja, det er nok delte meninger om kombinasjonen PAM og komplikasjoner. 233 syns jeg imidlertid klarer dette strålende. Og når den samtidig henter så mange designelementer fra 127, ja da klarte jeg rett og slett ikke å stå i mot - denne måtte bare inn i pamilien :)

Hyggelig at du liker bildene :) Det er jo godt at det slumper seg til noen brukbare innimellom for en stakkars amatør ...


ai.. Ai... AAAAIIII!!! Du fortsetter å imponere på PAM-fronten @Dr. Fiddy! Meget sikleverdig PAMilie du har nå må jeg si. Du skal ikke ta turen ned til Oslo i helga of komme på GTG? ;) :eek: :cool:

Takk for det @acnorway. Det begynner å hjelpe på i PAM-redet nå :)

Jeg vurderte faktisk en Oslo-tur til helga, men jeg får dessverre ikke tid. Satser imidlertid på at det lar seg gjøre om ikke så alt for lenge :)
 
Redigert av en moderator:
. Men fordi 233 har de samme komplikasjonene, så blir det neppe den. 232 og 249 har jeg også hatt et godt øye til. Men favoritten er nok 190. Jeg har hatt gleden av å prøve @J.CAT sin på armen, og den satt som et skudd. Har nok et aldri så lite crush der :eek: Så hvem vet, kanskje kan det bli den? Men da må @J.CAT være villig til å selge først... :cool:[/QUOTE]

Takk for hyggelig omtale av 190'n @Dr. Fiddy ! ! Anbefaler den så mye :) angående en lokal handel trives nok 190 veldig godt i klokkeboksen min for tia .., men man vet jo aldri hva framtia vil bringe. Etter at DSSD kom i hus er jeg på "utpå" Rolex kjøret.
Det kommer en noen PAM190 på Chrono 24 og Bukta iblandt så kanskje du kan finne noe der !!
Ha en fin uke!!
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med 233, den virker som litt av ei klokke. Basert på teksten og bildene dine får jeg veldig lyst på en selv. Da gjenstår det bare å konkludere med at det er en fantastisk Pamilie du har.
 
Takk for hyggelig omtale av 190'n @Dr. Fiddy ! ! Anbefaler den så mye :) angående en lokal handel trives nok 190 veldig godt i klokkeboksen min for tia .., men man vet jo aldri hva framtia vil bringe. Etter at DSSD kom i hus er jeg på "utpå" Rolex kjøret.
Det kommer en noen PAM190 på Chrono 24 og Bukta iblandt så kanskje du kan finne noe der !!
Ha en fin uke!!

@J.CAT : som seier av en av TS' peneste klokker er du forpliktet til å dele flere bilder med oss:)
 
Redigert av en moderator:
Takk for hyggelig omtale av 190'n @Dr. Fiddy ! ! Anbefaler den så mye :) angående en lokal handel trives nok 190 veldig godt i klokkeboksen min for tia .., men man vet jo aldri hva framtia vil bringe. Etter at DSSD kom i hus er jeg på "utpå" Rolex kjøret.
Det kommer en noen PAM190 på Chrono 24 og Bukta iblandt så kanskje du kan finne noe der !!
Ha en fin uke!!

Takk det samme @J.CAT! Du får sende meg en PM når Rolex-kjøret blir så alvorlig at du må selge unna... :cool:
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med 233, den virker som litt av ei klokke. Basert på teksten og bildene dine får jeg veldig lyst på en selv. Da gjenstår det bare å konkludere med at det er en fantastisk Pamilie du har.

Takk for det @Jon Ali :) Kanskje best å vente med å prøve en 233 inntil kredittkortet tåler sviktende impulskontroll... :cool:
 
Redigert av en moderator:
@J.CAT : som seier av en av TS' peneste klokker er du forpliktet til å dele flere bilder med oss:)
Takk for hyggelige ord @gmortens , flott å høre!! Får postet litt lite bilder her på sonen for tia, ja er nærmest i "lurker" modus :( . Men tenkte å børste støv av speilreflekskameraet og pusse klokker rundt min 500'dene post!! Og da får nok PAM190 en "starring role";)
Ha en fin dag!
 
Redigert av en moderator:
Grattis!!

Gratulerer så mye med PAM 233 @DrFiddy !! Bra bilder og tekst også :) en glede å lese! Ser ditt rationale for å velge 233 foran 270, for meg telte høyden på uret positivt ut, da jeg liker klokker som "bygger" litt. (Samt så måtte jeg ha det 9 tallet;). Fint at smaken er litt forskjellig, så blir det enda artigere på GTGer også ;).
Du får nyte hvetebrødsfdagene med din nyanskaffelse...
 
Gratulerer så mye med PAM 233 @DrFiddy !! Bra bilder og tekst også :) en glede å lese! Ser ditt rationale for å velge 233 foran 270, for meg telte høyden på uret positivt ut, da jeg liker klokker som "bygger" litt. (Samt så måtte jeg ha det 9 tallet;). Fint at smaken er litt forskjellig, så blir det enda artigere på GTGer også ;).
Du får nyte hvetebrødsfdagene med din nyanskaffelse...

Takk for hyggelig tilbakemelding både på klokke, bilder og tekst, @J.CAT :) Jeg hadde 270 som min favoritt lenge, og var sikker på at det skulle bli den. Men, som du ser, så falt jeg for 233 etter noen dobbelt-dater... Uansett, begge to er jo Paneraier fra øverste hylle. Og det hadde jo vært kjedelig om vi alle skulle velge likt. Håper vi kan få til en GTG igjen om ikke så lenge, så kan vi studere og diskutere (u)likheter ved disse to :cool:
 
Redigert av en moderator:
P.2002

Her er en kort video av P.2002-verket som viser hva som rører seg på innsiden av PAM 233:

 
Redigert: