Min garasje er fylt med...

Litta tur innom Brynildsen Autospa for en liten justering. Elsker denne bilen. Spesielt med de frekke smidde magnesiumfelgene.
F50B9EF1-44EA-4567-92B0-CD3E0E9011F8.jpeg
BC44D9BE-DACB-4987-9C94-F3CBAE82AC93.jpeg

Skal bytte ut Q7-en til sommeren. Blir leasing av ny SUV, ladbar hybrid eller el. Står sannsynligvis mellom nye Q7, Q5, e-tron, BMW X5, Mercedes GLC eller Mercedes GLE. Er det noen som har noen meninger, anbefalinger, erfaringer eller annet de vil dele? Andre forslag, tips, råd og diverse mottas mer enn gjerne.

Skal bytte ut Q7-en til sommeren. Blir leasing av ny SUV, ladbar hybrid eller el. Står sannsynligvis mellom nye Q7, Q5, e-tron, BMW X5, Mercedes GLC eller Mercedes GLE. Er det noen som har noen meninger, anbefalinger, erfaringer eller annet de vil dele? Andre forslag, tips, råd og diverse mottas mer enn gjerne.

Tja.... Jeg er ikke innafor når det gjelder "høye biler" (foretrekker de lave) . Men jeg har prøvekjørt MG ZS. Det er en helt annen pris enn de du nevner. Får vel 2-3 ZS for en Audi/MB. Jeg vil nå si at MG er veldig mye for pengene! Dette bør i alle fall vurderes!
8

• Liker
Reaksjoner: BigT