Min garasje er fylt med...

Finnes den i strømvariant med stille motor?
:ROFLMAO::ROFLMAO:
tenor.gif
 
  • Liker
Reaksjoner: Nord31 og gullet
Jepp, 89 modell. Har vært kosebilen til min far siste 16 år, ligger campingbord og klappstoler klart i bagasjerommet :mrgreen:
Var det "eldre" baklys på cab'en?
Min far hadde en 87 i samme farve; Royal Blau. Nydelig farve. Den var lilla når den var nypolert, og ble blå når det var behov for ny voks.
Denne hadde samme baklys som din. Men i 88 (89?) kom de mindre "liggende" ryggelysene, ellers i samme innmat.

Fantastisk fin bil.

8- )

Edit; Grattis- forresten!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Huygens
Var det "eldre" baklys på cab'en?
Min far hadde en 87 i samme farve; Royal Blau. Nydelig farve. Den var lilla når den var nypolert, og ble blå når det var behov for ny voks.
Denne hadde samme baklys som din. Men i 88 (89?) kom de mindre "liggende" ryggelysene, ellers i samme innmat.

Fantastisk fin bil.

8- )

Edit; Grattis- forresten!!
Jeg tror faceliften av E30 cabriolet kom først i 1990, et eller to år etter de andre modellene. Takk, jeg kunne ikke vært mer fornøyd med fargen egentlig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jøss, bare 40k? Du bor ganske nært verkstedet da skjønner jeg :mrgreen:
Så lenge disse vedlikeholdes jevnlig, så er en «mecano-bil» som dette høyst driftsikker. Aldri hatt noen problemer. («Bank i bordet»;)). Smører opp og bytter motorolje en gang i året og skifter alle vesker/oljer/filter hvert annet år og det er alt.
 
Redigert:
Vi har diskutert coating og voks tidligere. Jeg har en bil med keramisk coating med «9 års garanti». Synes egentlig coatingen gjør at møkka sitter bedre på bilen når man kun spyler, ikke bruker svamp/mikrofiber. Er det bare meg? Opplever ikke det samme på biler med ordinær voksing.