Så spennende!
Får du oversendt bilder underveis i byggeprosessen?
De har live portal der jeg kan se bilder, samt bilen på webcam hele veien. I tillegg lager de en bok med dokumentasjon av hele prosessen.
Så spennende!
Får du oversendt bilder underveis i byggeprosessen?
De har live portal der jeg kan se bilder, samt bilen på webcam hele veien. I tillegg lager de en bok med dokumentasjon av hele prosessen.
Sukk ja! Vanligvis er det bare 75... har heldigvis min evighetskalenderklokke til at underholde meg den ekstra dagen...76 dager til 1 april...
8
Skal bytte ut Q7-en til sommeren. Blir leasing av ny SUV, ladbar hybrid eller el. Står sannsynligvis mellom nye Q7, Q5, e-tron, BMW X5, Mercedes GLC eller Mercedes GLE. Er det noen som har noen meninger, anbefalinger, erfaringer eller annet de vil dele? Andre forslag, tips, råd og diverse mottas mer enn gjerne.
Porsche CayenneSkal bytte ut Q7-en til sommeren. Blir leasing av ny SUV, ladbar hybrid eller el. Står sannsynligvis mellom nye Q7, Q5, e-tron, BMW X5, Mercedes GLC eller Mercedes GLE. Er det noen som har noen meninger, anbefalinger, erfaringer eller annet de vil dele? Andre forslag, tips, råd og diverse mottas mer enn gjerne.