I disse "Vi elsker Lervik-dager" må vi ikke glemme andre hyggelige folk som driver med ur. Jeg gir herved Grøtteland Protid i Sandnes to tommler opp for veldig bra kundebehandling og service.
I disse "Vi elsker Lervik-dager" må vi ikke glemme andre hyggelige folk som driver med ur. Jeg gir herved Grøtteland Protid i Sandnes to tommler opp for veldig bra kundebehandling og service.
Fascinerende at du nevner Grøtteland.
De skrapet opp Speedmaster-lenka mi når de skulle fjerne et ledd. At de tok seg høvelig betalt for overfallet var jo et plaster på såret.
Auda, særdeles kjedelig. Klaget du og hvordan endte det?
Gikk ikke tilbake. Vil ikke ha de nær mine klokker igjen.
Var innom noen mnd senere og prøvde den nye smp. Hyggelig betjening den gangen, men første inntrykket har ødelagt mitt syn på den butikken.
Joda, Lervik ur er sikker serviceminded for folk som bestiller, eller flagger at de kommer for å kjøpe. Var innom i dag og kikket på klokker, alle greit utstilt mens Rolex var i eget avlukke der du sikkert måtte ha spesialtillatelse for å komme inn. Det så iallefall slik ut. Nå skal det sies at jeg kansje ikke ser ut som en person som bruker penger på klokker, men på armen var en AP ROO Vulcano som ikke bør være den vanskeligste klokken å spotte. Alt i alt ingen god opplevelse, og vi får se om det blir noen flere besøk.
Ok? Gjorde du et forsøk på å sette igang en klokkeprat?
Slik du beskriver besøket høres det ut som om du valset inn med en forventning om at de skulle spotte klokken din, for deretter å forbarme seg over deg.
Hva mener du med "ingen god opplevelse" her?
Hadde vært greit med en mer konkret beskrivelse av kundebehandlingen du (ikke) ble utsatt for.
Hvis det er grunn for kritikk er det mer enn velkomment her på TS, men det bør i så fall være noe konkret.
Jeg har forøvrig et godt inntrykk av Lervik. Hyggelige folk som fort tar helt av på klokkepraten når de først setter igang.