Lervik Ur (Haugesund)

Må gi Lervik mer en godkjent på handelen med 114060, tross ca 1 måneds ventetid. Skyldes bla påskeferie innimellom. Dog skal det sies at det var litt varierende kommunikasjon, men de reddet seg inn isiste liten hver gang. Prøvde seg heller ikke på noen kreative triks tross for prisøkning etter bestillingen ble gjort. Mer en godkjent og vil handle med dem igjen.
 
Redigert:
Svar på henvendelse superraskt. Fikk et informativt og hyggelig svar. Definitivt et sted jeg kommer til å handle.
 
LERVIK:
TIPP TOPP TOMMEL OPP!!!

Kreativ, løsningsorientert, rask, hyggelig, interessert!
 
Ikke helt fornøyd med min sjste erfaring med lervik, tok lengre tid enn forespeilet med levering, feil antall klokkeledd var tatt av, og manglende dokumentasjon.

Prisen var det dog ingenting å si på. Vanskelig å rettferdiggjøre å handle på bjerke med denne aktøren i gamet. Kommer mest sannsynlig til å handle igjen.
 
Redigert:
Handlet nylig med Lervik og er kjempefornøyd med hele handelen.
Raske svar på mail og telefon, og god pris. Tok under 24 timer fra klokke var bestilt og betalt til posten stod på døren med den.
Kan trygt anbefale Lervik til andre som vurderer å handle hos dem.
 
Service og kommunikasjon er ok. Men prisforespørsel på standard prisavslag er de ikke interessert i. Synd.
 
Redigert:
Har vært fornøyd med Lervik tidligere, men føler ris må til når en ikke er fornøyd også.
Hadde min Explorer ii inne til skifte av glass med full service og polering. (ble også ny skive og visere)

Fikk beskjed om 4 uker før klokken var ferdig, og det er helt ok. Men da det var gått 4 uker og jeg ikke hørte noe ringte jeg opp. Fikk beskjed om at deler fra Rolex var forsinket. Dette skjer, men fint med en beskjed.

Etter 2 måneder fikk jeg klokken tilbake, og ble bare sånn passe fornøyd da poleringen de hadde gjort var langt under pari. Spesielt lugsene så ut som om de hadde vært innom en sandblåser... Med en regning på 11500,- med alt, forventer jeg noe bedre sluttresultat.
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
Lervik Ur gjør jobben, selv om det tok lengre tid enn antatt og oppfølgingen av dette kunne vært bedre, er jeg fornøyd med resultatet. Kan anbefales for serviceoppdrag på Rolex :)
 
Innom her om dagen for å rekognosere litt forut for et mulig kjøp. Jeg sa klart i fra at jeg ikke skulle kjøpe pr. i dag, men fikk kjempeservice. Prøvde flere ulike ur og vet definitivt at dette er et sted jeg drar tilbake den dagen jeg skal handle. For meg var dette et godt eksempel på hvordan man skaper nye kunder.
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
Fikk tilbake suben fra service tidligere i uken, 2 uker før antatt tid. Strålende fornøyd og tommel opp!
 
Har bare posetivt å si om Lervik ur, har totalt bare handlet 2 klokker der til nå. Certina DS action og Longines Hydroconquest Chronograph.Når jeg skulle handle longines klokken gikk jeg til dem og sa at denne ville jeg ha og fikk prøven en modell dem hadde inne, men det var en blå variant som jeg ikke vill ha skulle ha en rød og svar. Fikk beskjed om at de skulle ringe til Longines i Sveits og få bestilt den, etter noen dager får jeg en telefon fra dem om at denne er utgått og de ikke hadde den på lager, men skulle prøve litt til. Fikk så en telefon fra dem at han hadde snakket med sjefen for longines i Norge og at han hadde 1 på lager og han skulle sende den nedover til Lervik ur. Som ekstra fikk jeg en god pris på klokken og gummirem gratis med, pga det var den typen jeg ville ha med gummi. Tok litt tid å få gummiremen og låsen fra longines, men når de fekk den gikk de super raskt før jeg hadde en pakke på døren og fikk anbefalt å gå til urmakeren i trondheim å bytte rem siden han som jobbet hos lervik kjenner til damen som driver den i trondheim. Så ja dette er en butikk som kan anbefales meget hyggelige folk ! :)
 
Tar opp igjen denne tråden. Er det noen direkte Mail til Knut på Lervik ur? Send gjerne på PM.

Har sendt Mail til dem på standard Mail via hjemme siden for en uke siden uten noe svar.
 
Når jeg er på ferie "hjemme" i Haugesund er jeg alltid innom Lervik ur.

Denne gangen benyttet jeg muligheten til regulering av klokka og trykktest. Som vanlig har de ypperlig service:)

Knut tok seg også god tid til en hyggelig klokkeprat.
 
Hadde et par timer til overs på en jobbreise og fikk tilbringe dem på Lervik Ur.
Gjorde det på forhånd klart at jeg kun ville kikke litt og timer senere hadde jeg fått prøvd godt over 15 ur.
Utmerket service og butikk. Utvilsomt must for alle som innom Haugesund!
 
Jeg vil gi ros til Lervik ur og Rolf Terje Lervik. Jeg hadde noen spørsmål om en konkret klokke og har fått suveren oppfølging og raskt svar. Tommel opp til Lervik
 
  • Liker
Reaksjoner: GT350 og Vestante
Jeg kjøpte mitt første ur hos Lervik i 1996, da jeg startet på universitetet i Bergen. Gjennom over 20 år med handel hos denne familien, ønsker jeg å gi dem honør for fantastisk kundeservice og imøtekommenhet! Den opplevde tryggheten og personlige engasjementet er uten sidestykke! Dette er mennesker som bryr seg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund og BigT
Henger meg på positiv omtale her. Sendte noen forespørsler til ulike urmakere, Knut Lervik var rask og presis på tilbakemelding på Mail, og bestillingen min gikk dit. Enkelte har jeg ikke hørt noe fra og det har gått over 1 uke. Gleder meg til henting, selv om jeg må kjøre noen timer
 
Har handlet to klokker hos Leirvik og fikk topp service begge ganger. Imponert over responstiden på mail både henvendelser om kjøp, men også andre ting de ikke umiddelbart tjener penger på. Så holder fortsatt Leirvik Ur som landets beste forhandler.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød