Lervik Ur (Haugesund)

Har aldri kjøpt noe hos Lervik Ur men var der en gang i 2014 og hadde en lang og hyggelig prat med Rolf.T som viste meg en del klokker: vi snakket om urverk og alt mulig.
Veldig trivelig mann.
R. Bruvik var også i butikken og jeg så litt på det han hadde med seg.
Hadde jeg bodd i Haugesund eller området, hadde jeg ofte vært inn i butikken og sikkert kjøpt noe der.
 
Jeg har nettopp hatt min Breitling på service hos Lervik.

Dette er andre gangen jeg bruker Lervik til service.

Fikk rask kontakt med de på telefon.

Dialogen videre i prosessen var upåklagelig.

Resultatet av servicen er også fantastisk i forhold til utgangspunktet.

Men jeg kan være enig at svar respons på mail kunne vært litt raskere.
 
Hadde min Rolex på service hos Lervik på nyåret, og kan varmt anbefale andre å gjøre det samme.

Fikk tilsendt frankert boks for å sende inn uret, og fikk sms om pris etter bare noen dager. Fikk tilbake uret etter full service (uten polering) drøye fire uker senere, og nå går den så godt som perfekt. *tommel opp*
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Raymond75
Tommel opp til Lervik og Rolf Terje Lervik. Meget hyggelig kontakt, rask service og systematisk oppfølging på en forespørsel. Kan anbefales på det varmeste. Meget bra
 
Bare godt å si om Lervik Ur.

sendte e-post lørdag ettermiddag med forespørsel om en Omega. Rolf Terje svarte sent lørdag kveld, jeg takket ja til handelen søndag morgen, Rolf Terje sendte faktura på e-post søndag ettermiddag, jeg betalte søndag kveld. Klokken ble deretter sendt fra Lervik med EON mandag morgen.

Nå brukte riktignok Postens ekspress over natten én dag lenger enn forespeilet, men det er ikke Lervik sin feil.

Kun gode skussmål fra meg.
 
Raskt ekspedert service-i-boks fra Lervik - levert av meg til Posten 20. mai, og returnert på døra kl halv åtte i dag, 24 dager etterpå.
DSC_2126.JPG