Nettopp. Og å begynne å snakke om at en stor korreksjon har startet, med doble utropstegn, gjør ikke annet enn å spre frykt.Ja alle venter i spenning på den du!!
Er ikke slik at jeg er spåmannen bak krypto, men nå er det en upcomming fort 10 Desember
Etter det er det ingen som hvet helt sikkert hva som vil skje, men mye tyder på en korreksjon.
Ville holdt 40% BTC 30% LTC resten i Ethos![]()
Jeg solgte nettopp ut litt BTC, og porteføljen består nå av 41 % BTC, 12 % ETH og de resterende 47 % er fordelt på 76 altcoins, inkludert Vertcoin, IOTA, Dash, Voxels, Litecoin, Lisk, Ethos, osv.
Nettopp. Og å begynne å snakke om at en stor korreksjon har startet, med doble utropstegn, gjør ikke annet enn å spre frykt.
Jeg solgte nettopp ut litt BTC, og porteføljen består nå av 41 % BTC, 12 % ETH og de resterende 47 % er fordelt på 76 altcoins, inkludert Vertcoin, IOTA, Dash, Voxels, Litecoin, Lisk, Ethos, osv.
Det er bare småbeløp per valuta, typisk 30-40 dollar, så det er vel egentlig bare et forsøk på å treffe på noen som får seg en mangedobling i verdi. Jeg holder disse langsiktig. Det verste som kan skje er at valutaen går mot 0, da har man tapt 40 dollar, mens det beste som kan skje er at man treffer en som øker med 1000-10000 %. Min beste til nå er Vertcoin som har økt med 913 % siden kjøp i slutten av september.Hva oppnår en ved å diversifisere på tvers av kryptovalutaer?
Bitcoin er selve grunnpilaren i crypto. Går den gjennom gulvet, følger alle andre.
Herregud, det realøkonomiske perspektivet tilsier jo at det skal være evigvarende vekst siden etterspørelen bare vil øke og tilbudet øker jo mindre enn etterspørselen...
![]()