Kryptovalutatråden

Sjølv fantastisk oppgang i det siste så hadde eg sove veldig dårlig om eg hadde hatt pengane mine i kryptovalutta. En vedder jo egentlig på at kursen skal opp og so er den store øvelsen å finne ut kor tid toppen er nådd so en får solgt seg ut før.

Eg ville ihvertfall vært forsiktig med penger eg ikkje kunne ha klart meg uten
 
Noen som bruker Binance appen for iOS, lastet ned og installert fra Apple App Store?

Har en stund nå fått melding "A new version is ready to update" i appen og når man velger Update så blir man videresendt til https://fir.im/binance . Jeg blir skeptisk når iOS app publiseres utenfor App Store og har derfor ikke oppgradert. Irriterende, for siste versjon er buggy og dør plutselig.
 
Sjølv fantastisk oppgang i det siste så hadde eg sove veldig dårlig om eg hadde hatt pengane mine i kryptovalutta. En vedder jo egentlig på at kursen skal opp og so er den store øvelsen å finne ut kor tid toppen er nådd so en får solgt seg ut før.

Eg ville ihvertfall vært forsiktig med penger eg ikkje kunne ha klart meg uten

Er bare å holde investeringen på et nivå man kan leve med. Jeg sover som en stein uavhengig av hvordan kursene går.
 
Noen som bruker Binance appen for iOS, lastet ned og installert fra Apple App Store?

Har en stund nå fått melding "A new version is ready to update" i appen og når man velger Update så blir man videresendt til https://fir.im/binance . Jeg blir skeptisk når iOS app publiseres utenfor App Store og har derfor ikke oppgradert. Irriterende, for siste versjon er buggy og dør plutselig.

Innloggingen var jo nede store deler av gårsdagen, så mulig det henger igjen litt rusk. Jeg er inne igjen nå i hvert fall.
 
Innloggingen var jo nede store deler av gårsdagen, så mulig det henger igjen litt rusk. Jeg er inne igjen nå i hvert fall.

Jepp. Innlogging fungerer fint på Web og iOS app.

Meldingen "A new version is ready to update" kom for en uke eller to (ish) siden i appen. Poenget er at jeg veldig gjerne ønsker en oppdatering som fikser bugs, men varsellampene mine blinker når jeg blir henvist til å installere ny versjon utenfor Apples regime.
 
@ProfessorPangloss
"Hvis mange faller ned på at Tyskland og andre Euroland har bedre fremtidsutsikter og potensial enn Norge, vil etterspørselen etter kroner synke og Euroen stige."

Hold på dine Kroner eller noe annet, men fra Euroen burde du holde deg langt unna.
Mange som har vært med å skape Euroen eller konsultert for det, sagt at den ble feilkonstruert og når man ser på det er det riktig nok: EU "prosjektlederne" hørte ikke på de og gikk bare sin vei.
Jeg har sagt det i mange år nå: EU er et føderal prosjekt men hvilket land vil ha det sånn?
Nå fikk M. Schulz ballene til å innrømme planen: på tide...
http://www.westmonster.com/schulz-u...those-who-resist-will-automatically-leave-eu/

Jeg skal kose meg å se hvor mange nasjoner skal godkjenne en føderal EU-stat hvor de skal miste sin veto-rett ved å bli Euro-fylker uten politisk makt foran en ikke-folkevalgt bankster mafia styrt av ECB og noen think-tanks som European Stability Initiative, Council On Foreign Relations eller Trilateral Commission.
ECB svarer ikke en gang til EU parlamentet og har som sjef en tidligere Goldman-Sachs top mafioso.
Er det bare meg som fant dette ut?

Euroen som EU har ingen fremtid : de er veldig god til å gjemmer sine dype problemer men ikke alle er blind i spillet.


Nå angående BT er det noen utvikling som er interessant. Bare California og Feinstein får meg til å le...

"The Judiciary Committee of the United States Senate is currently working on Bill S.1241 that aims to criminalize deliberate concealment of property or the control of a financial account. The bill was submitted in June, and the law would change the definition of “financial account” and “financial institution,” and thus also cover digital currencies and digital exchanges. Who is pushing it? None other than California’s Senator Dianne Feinstein, who maintains that the bill is needed to update existing money laundering laws because of terrorists."
https://www.armstrongeconomics.com/...eing-declared-a-financial-institution-beware/
 
@ProfessorPangloss
"Hvis mange faller ned på at Tyskland og andre Euroland har bedre fremtidsutsikter og potensial enn Norge, vil etterspørselen etter kroner synke og Euroen stige."

Hold på dine Kroner eller noe annet, men fra Euroen burde du holde deg langt unna.

...
Jeg bruker opp alle pengene mine og holder på eiendelene mine!

og eksemplet du siterer ender opp med at vekslingskursen påvirkes av realøkonomiske beslutninger som skal jeg kjøpe en eiendel, f.eks eiendom, i land A eller B. Eiendom vil ha en verdi uansett om man bruker kroner, euro, gull, fine skjell, eller bitcoin som betalingsmiddel og verdimål. Hvis man vil bytte ut en utleieleilighet i Oslo med en i Hamburg spiller det ingen rolle hvilke betalingsmiddel man bruker, så lenge det er enkelt og effektivt. Det spiller heller ingen rolle om prisen er 0.1, 3, 190 eller 1235858309239237493403053945723

Penger har ingen egenverdi...
 
Jeg bruker opp alle pengene mine og holder på eiendelene mine!

og eksemplet du siterer ender opp med at vekslingskursen påvirkes av realøkonomiske beslutninger som skal jeg kjøpe en eiendel, f.eks eiendom, i land A eller B. Eiendom vil ha en verdi uansett om man bruker kroner, euro, gull, fine skjell, eller bitcoin som betalingsmiddel og verdimål. Hvis man vil bytte ut en utleieleilighet i Oslo med en i Hamburg spiller det ingen rolle hvilke betalingsmiddel man bruker, så lenge det er enkelt og effektivt. Det spiller heller ingen rolle om prisen er 0.1, 3, 190 eller 1235858309239237493403053945723

Penger har ingen egenverdi...

Fiat penger har verdier som er basert på tillit i nasjonen/folket som trykker den: alt er avhengig av flytt, bruk og lagring.
Trykke mengden er ikke relevant så lenger overskuddet er lagret fordi folk har tillit i den: Dollaren beviser dette 100%.
Mange milliarder av $ er lagret over hele verden: i kontant.
Men er den fiat? Noen mener at den er ikke det og gir et poeng der.
Dagen USA sin økonomi skal kollapse ville pengene flyte seg til østen og Dollaren skal synkes : men den skal ikke ta seg en Zimbabwe Dollar krasj. Fordi nasjonen USA løfter ikke samme type mistillit som Zimbabwe.

Det top/high-end boligmarkedet krasjer nå: verden-over.
Mange multimillionaire slitter med å få pengene tilbake fra sine luksusboliger: mange taper penger også.
Og det burde fortsette med de mindre priset boliger over de 15 årene som kommer etter prognoser som er gjort på sykliske modeler.
På boligmarkedet er det mange mennesker fra Eurosonen som har kjøpt i Oslo : bare for å kommer seg ut fra Eurosonen. Derfor prisene gikk litt amok i Oslo de siste måneder.

Og akkurat som bestilt, starter den største statsgjelden i Europa å beveger seg ut.
Alle vet at Berlusconi ble "tatt" fordi han skulle få Italia ut av Euroen: ECB og Brussel er en nådeløs mafia som tåler ingen motstand.
Men nå kommer han tilbake: Brussel gikk for langt med "syden".
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: turmeric
Noen som bruker Binance appen for iOS, lastet ned og installert fra Apple App Store?

Har en stund nå fått melding "A new version is ready to update" i appen og når man velger Update så blir man videresendt til https://fir.im/binance . Jeg blir skeptisk når iOS app publiseres utenfor App Store og har derfor ikke oppgradert. Irriterende, for siste versjon er buggy og dør plutselig.

Har hatt samme spm om oppdatering i flere måneder. Jeg har valgt å ignorere den.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrT
Fungerer her nå, jeg hadde trøbbel store deler av dagen med appen. Som nevnt overfor så kommer jeg nok til å ignorere oppdateringer fremover tenker jeg.
 
Tulipaner er ute.
http://www.zerohedge.com/news/2017-...-tulip-mania-now-biggest-bubble-world-history
bitcoin bubble biggest ever.jpg
 
Hvilke coins sitter dere på? selv har jeg fordelt det på ADA, MANA, CND , TRX, XRP, IOTA, BTS , YOYO.
Droppet BQX da den har stått på stedet hvil den siste tiden.
 
BTC og XLM. Og så kommer jeg til å gå hardt inn på en av de (hvilken som helst), som Coinbase lister på nyåret. Hvis man rekker....... Den kommer nok til å øke mellom 50-100% over natta