Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Takker igjen for en super Podcast. Synes dere er veldig flinke. Liker spesielt godt entusiasmen dere viser i hver eneste episode. Synes også det er bra med litt fjas og tull, så kjør på videre!

Da er episoden på YT konsumert sammen med en Hansa IPA. Fin episoden! Sprekt av dere å invitere Urhandel/Nygård. Og sprekt av han å stille. Ingen gjorde seg bort på noen måte. Selv om du får kjørt deg av og til Urhandel/Nygård:rolleyes: Må rett og slett si at det var ganske informativt og interresant å høre på!

Jeg synes denne episoden var bra. Informativt og ryddig. Kjenner ikke til Urhandel annet enn når det gjelder disse to Tudorene. Jeg mener ganske sikkert at Urhandel har hatt disse ute for salg flere ganger tidligere og så tidlig som 2021. De har tydeligvis ikke blitt solgt. Muligens fordi prisen på dem har vært litt vel optimistiske....

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
Her er dagens episode! Denne gangen med gjest, André Nygård fra Urhandel. Vi snakker om markedet, kjøp og salg pluss masse mer. En litt lenger episode som er verdt å få med seg :)
Synes dere traff bra her! Mange interessante refleksjoner fra André (og dere) om klokkemarkedet.

Jeg hadde tenkt å lage en ny liste med nevnte modeller, men min Rolexfasinasjon er (foreløpig) ikke spesielt høy :p

• Liker
Reaksjoner: Nicolai og Mortbecken
Veldig bra episode! Takk og kudos! :)

…og etter å ha hørt på Den Andre Podcasten litt, lover jeg å ikke klage på anglifiseringer eller språk i Klokkelandslaget mer, så lenge vi slipper å høre klokker eller materialet de er laget av omtalt som SCHTÅÅÅL der. ;)

Her er dagens episode! Denne gangen med gjest, André Nygård fra Urhandel. Vi snakker om markedet, kjøp og salg pluss masse mer. En litt lenger episode som er verdt å få med seg :)
Fikk vi svar på hvorfor André tok av seg Rolexen når han vasket hendene?