Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

dere behøver ikke håpe - dekningen falt i smak - takk! (y)

…men fikk dere noe egentid til å bare nyte? mye å ta inn for en stakkars hjerne!

min favoritt: cartier tank normal platina.

Godt!

Å nyte opplevelsen får man mest tid til når man er hjemme igjen :LOL: Men det er også gøy der og da!

Angående din favoritt er jeg helt enig. Fikk dessverre kun prøvd den i gull med lenke, da platinamodellen var svært populær blant alle som hadde booket visning.
Jeg likte også veldig god nye Ingenieur i titan. Samt H08 i nytt materiale og freshe farger.
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: holmby og Matsmet
Har fått fulgt med dere i flere kanaler. Føyer meg i rekken av takkere for god og interessant dekning. Syns dere fanger opp en del gode aspekter som ikke så mange gjør og kompletterer hverandre veldig bra. Føler at det gir god oversikt over hva som rører seg der ute i den store verden. Så tusen takk til mitt favoritt-landslag når det gjelder klokker!
 
dere behøver ikke håpe - dekningen falt i smak - takk! (y)

…men fikk dere noe egentid til å bare nyte? mye å ta inn for en stakkars hjerne!

min favoritt: cartier tank normal platina.

Helt seriøst? Nei, ikke veldig mye. Ønsker definitivt ikke sutre, for det er sinnsykt kult å være der, men det går så i ett med ting at man får lite tid til å bare gå rundt og faktisk nyte inntrykkene, slå av gode samtaler, spørre/grave osv.

Uansett, takk for gode tilbakemeldinger. Tror de faste medlemmene av Klokkelandslaget har gjort seg noen gode erfaringer, så tipper det blir mer og bedre "live"-dekninger fremover også :)
 
  • Liker
Reaksjoner: seiltid og Matsmet
klokkelandslaget-watches-and-wonders-2023-1.jpg


Alt fra oss på Watches and Wonders – samlet på ett sted :)

Totalt sett kanskje de episodene av Klokkelandslaget jeg er mest fornøyd med. Spontant, ærlig og direkte fra alle tre.

Ser man på YouTube får man også med litt live-video/hands-on på klokkene som er klippet inn.

Start på første episode fra Genève, og hør/se kronologisk for best opplevelse. Jeg tror ikke du vil bli skuffet :)

 
I dagens episode: Watches & Wonders oppsummert! Jeg og @Jon Henrik går gjennom det vi mener er messens vinnere og tapere.
 
"Jan Mayen, det isfylte landområdet langt nede i verden"
Pst: øya ligger mellom Island og Svalbard ;) Men Nicolai rangerer kanskje etter befolkningstetthet?

Fin episode forresten!
 
  • Haha
Reaksjoner: Nicolai
Dagens episode er live! @Jon Henrik gir besøksrapport fra Watchmeet Østfold (cc: @Dryfly) og vi prater om litt diverse nyheter.

Sjekk den ut!
 
Spørsmål til JHH:
Hva er nåtidens «go to»-klokke når man blir spurt om å anbefale en klokke til en som skal kjøpe sin første «skikkelige klokke»?

For 5+ år siden var det jo som regel Seiko SKX som ble kastet rundt.
Selv føler jeg erstatningen «5KX» ikke innehar samme posisjon.

Hva mener du/dere er best «bang per buck»-budsjett-klokke i dag?

PS; Ønsker gjerne caps!
 
Som tittelen leser er dagens tema billige klokker som ser dyre ut! @Jon Henrik Henrik gir også sin omtale av Grand Seiko Tentagraph og svarer @Hovedsignal vedrørende hva som er erstatteren til SKX som "go to"-klokke for nybegynnere (spørsmålet ovenfor) :)
 
Denne uken er ChatGPT gjest i studio :=)
 
  • Liker
Reaksjoner: seiltid
Denne uken er ChatGPT gjest i studio :=)

Den smarteste gjesten vi har i studio til nå si....


Høhøhø.
 
Spørsmål til hjørnet, inspirert av den nylig opprettede tråden om kronprinsens pulsklokke.

Gud ga feil beskjed til storken, dere skulle begge være født under taket på slottet. Null stress, Gud retter opp.

Som to prinser av kongeriket Noreg, hvilket merke og modell bruker dere for dress og uniform?

#Flere capser igjen? :)