Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Alt om Omega Speedmaster, med @rsvei / Roger!

I denne episoden går vi gjennom hele historien. Det var fullt av Speedmastere fra Rogers svært omfattende samling i podcaststudioet, så det er spesielt verdt å ta en titt på Youtube-videoen denne gangen, altså ;)
Svært bra episode :)

Etter min oppfatning mye mer ro og struktur med gjest i studio. Behagelig lytting.
 
Tirsdag og ny episode! Vi prater om at Daniel Roth er tilbake, Hodinkees nyeste kolleksjon, markedets billigste Rolex, norsk klokke i Argentina og masse annet! @Jon Henrik skryter også av sin nye klokke. :cool:
 
Tirsdag og ny episode! Vi prater om at Daniel Roth er tilbake, Hodinkees nyeste kolleksjon, markedets billigste Rolex, norsk klokke i Argentina og masse annet! @Jon Henrik skryter også av sin nye klokke. :cool:
"Han briten" = Nick Foulkes
1677592642530.png
 
  • Haha
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Tirsdag og ny episode! Vi prater om at Daniel Roth er tilbake, Hodinkees nyeste kolleksjon, markedets billigste Rolex, norsk klokke i Argentina og masse annet! @Jon Henrik skryter også av sin nye klokke. :cool:

Meget sansen for ranten om at alle norske merker skal finne på sin historie! Men den inflasjonen vi ser i dette er det bare å glede seg til det går over.
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Meget sansen for ranten om at alle norske merker skal finne på sin historie! Men den inflasjonen vi ser i dette er det bare å glede seg til det går over.
+1! Gode poenger om HODINKEE og. For meg har de mistet relevans for årevis siden.

Skryt incoming:

Nå er jo @Jon Henrik sitt TSbarn utviklet og gjennom årene med både sponsorater og nettbutikk, MEN i motsetning til svært mange sammenlignbare forum/sider/blogger sånne som oss følger med på synes jeg TS er forbilledlig nøytralt drevet hva fronting av merker angår. Hypen som forekommer her inne er medlemsdrevet, ikke forumstyrt. Det synes jeg er veldig bra!
 
Fersk episode av Klokkelandslaget er live! Denne gangen med våre og andres prediksjoner rundt årets Rolex-nyheter :)
 
Takk for et ryddig svar på spørsmålet mitt om magnetisme. Godt å høre at man kommer langt med sunn fornuft :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Ny uke, ny episode! Denne gangen er tema Rolex-lekkasjer før Watches and Wonders, den nye Moonswatchen og nokså mange meninger om Longines Majetek.
 
Vi varmer opp til Watches and Wonders! Klokkelandslaget drar ned til Sveits og lager daglige episoder gjennom store deler av den neste uken :) Men først er det en liten besøksrapport fra @Jon Henrik i Stockholm, mer Rolex-prat (nye fabrikker og flere "lekkasjer") og nyheten om at Panerai åpner butikk i nabolandet.
 
IMG_0451.jpg

Vi er på plass på Watches and Wonders! Daglig podd, med oppsummering av dagen.

Her er en dagens episode, spilt inn i går:

Send gjerne inn spørsmål her om det er noe dere vil se mer av eller høre mer om!