Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Vi har mekket en bonusepisode om Omegas lansering og heftige tall fra Swatch Group.



 
Redigert:
  • Elsker
Reaksjoner: Nicolai
294205128_104647072334947_3765322149290873972_n.jpg


Ja, ryktene er sanne :eek:

Klokkelandslaget kommer til Oslo Swap Meet førstkommende lørdag (4. februar) i Oslo! Der skal @Nicolai og jeg underholde med en liten livepod sammen med vår danske BFF, Kristian Haagen.

Har du lyst på Klokkelandslaget-caps og invistor-stickers er dette din mulighet!
1f609.png


Les mer om arrangementet og meld deg på her:
https://www.facebook.com/events/1087279638650041
 
Før den tid, ny episode av Klokkelandslaget som du ikke trenger å fly til Oslo for å høre:
Ukens gjest er Thor Svaboe, nordmannen som startet på Youtube og nå skriver om klokker for både Fratello og GQ. Fotnoter finnes i TS-artikkelen :)
 
for en knasende kul episode! thor er helt ram når han blir varm i trøya - morsom og sjarmerende som han er, byr han på seg selv, og booster min klokkeglede med anekdoter og kunnskap. jeg har faktisk *spart* siste halvdel av episoden til senere i dag, slik at jeg har mer å glede meg til :geek:

hans artikler på internett får meg til å slenge familien ut av værelset så jeg ikke blir forstyrret, og da er det riktignok jeg som er litt forstyrret - fett(y)

ps: thor, var det en av disse du ble litt heit av? :mrgreen:
5F4C43B7-336F-4E95-9778-656FEABBA628.jpeg
 
Redigert:
Før den tid, ny episode av Klokkelandslaget som du ikke trenger å fly til Oslo for å høre:
Ukens gjest er Thor Svaboe, nordmannen som startet på Youtube og nå skriver om klokker for både Fratello og GQ. Fotnoter finnes i TS-artikkelen :)

Kjempefin episode! Leste faktisk en av artiklene hans dagen før og tenkte "hvem er denne norske karen?" :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Bonus på en fredag! Med siste nytt fra Audemars Piguet :)
Fotnoter i TS-artikkelen.
 
Spørsmål og svar!
 
Det har nok sin forklaring i at spørsmålet var å gå billigst mulig for noe "skikkelig". Hamilton er flott det, men ligger vel noe høyere i pris enn de som blir nevnt.

Tenkte først og fremst på klokkemerker som mangler i Norge. Hamilton har så vidt jeg vet ingen forhandlere her. Men det er mulig spørsmålet gikk på mer high-end merker.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Tenkte først og fremst på klokkemerker som mangler i Norge. Hamilton har så vidt jeg vet ingen forhandlere her. Men det er mulig sprøsmålet gikk på mer high-end merker.

Ah, da har du selvfølgelig helt rett. Fra et entusiastperspektiv så mangler definitivt Hamilton.

Så spørs det bare om Norge-favoritten Certina og Tissot er enige i dette ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Mortbecken og Nicolai