Klokkecafé – løst og fast om klokker

Men folk vil bytte ut logoreima og vips har du, for 99,9% av alle som kunne komme i skade for å se klokka på insta, en klokke til 70k.
Devaluering, i korte trekk. Snart kommer tredjeparter til å mekke lenker til disse.
Så en på insta med stållenken fra forrige gen Pro på en Uranus :rolleyes:
Så like fint ut som det høres ut!
 
  • Haha
Reaksjoner: GrimReaper og Edzilla
Interessant video om Moonswatch og hvordan den kanskje er Omega sitt svar på all hypen klokkeverden opplever om dagen…

 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Fikk et kjempetilbud på Aquastar i dag. Men lurer litt på om jeg ikke skal avvente eventuell handel til jeg får den til retail :unsure: :cool:


DD2FC359-D335-45AF-AED8-1A0920437830.jpeg
 
Jeg sitter her og lurer på hvordan man ser hva tiden er, liksom det viktigste med en klokke...
Jeg liker funksjonalitet, alt for mange klokker etterhvert der det er vanskelig og/eller lite intuitivt å faktisk bruke de..
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjur Gabriel
Jeg sitter her og lurer på hvordan man ser hva tiden er, liksom det viktigste med en klokke...
Jeg liker funksjonalitet, alt for mange klokker etterhvert der det er vanskelig og/eller lite intuitivt å faktisk bruke de..
De røde pilene i periferien. Her er det nok kronografen som er i fokus.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Vis vedlegg 286666
Vis vedlegg 286667
Selv om jeg har vært trygt forankret i robuste bruksur i årtier kjenner jeg mer og mer lysten på å bli «voksen» og få meg noe mer raffinert. Blikket er mye på Chopard om dagen. Her eksemplifisert med noe helt i toppsjiktet av hva som produseres av ur.


God lyd også.