Dårlig tilgang i Roma også… Helt utsolgtKan melde at det er dårlig med tilgang på moonswatch i London og omegn.
Dårlig tilgang i Roma også… Helt utsolgtKan melde at det er dårlig med tilgang på moonswatch i London og omegn.
IWC er fantastisk.Ligger influensasyk hjemme og kom i min kjedsomhet over denne som er verdt å se, spesielt nr.2 fra Moser:
Nå tok jeg meg selv i å være litt «stalker’ish». Jeg MÅTTE bare titte på utstyret og se om den er oppnåelig for vanlige dødelige. Dessverre ser det ikke sånn ut pga begrenset til 25 stk med prislapp på 15k USDVis vedlegg 288136
Massive Grailfølelser i kroppen!!
Var vel utsolgt nesten før den ble annonsert.Nå tok jeg meg selv i å være litt «stalker’ish». Jeg MÅTTE bare titte på utstyret og se om den er oppnåelig for vanlige dødelige. Dessverre ser det ikke sånn ut pga begrenset til 25 stk med prislapp på 15k USDVis vedlegg 288145Vis vedlegg 288144
Red: dobbel skriveleif
Neppe, det russiske markedet utgjorde kun 1 % av eksporten fra Sveits i 2021. Økningen i eksporten til USA var f.eks fire ganger større enn bortfallet av det russiske markedet. https://www.fhs.swiss/file/59/comm_220303_a.pdfSkulle tro tilgjengeligheten kunne bli noe bedre her i Europa da?
![]()
Russisk kollaps for sveitsiske klokker
Sveits' klokkeeksport til Russland falt hele 96 prosent i mars, mens det er sterk vekst i etterspørselen fra USA.finansavisen.no
Dreier seg om denne - moms og salær kommer på toppenVis vedlegg 288179
Har ikke abonnement, så jeg får ikke lest den, men det har kanskje noen andre..?![]()
(+) Solgte klokker for millioner
Blomqvists Nettauksjon satte klokkerekord i landet, da de solgte en klokke for nesten en million kroner. Samlet solgte de ur for 6,2 millioner.www.budstikka.no
Som da kan informere om hva det dreier seg om, eller evt bekrefte min mistanke om at det ikke er så interessant...![]()
TakkDreier seg om denne - moms og salær kommer på toppen
https://www.blomqvist.no/mobile/net...og-armbandsur/421448/(pathOverride)/group-859
Jeg synes også det var litt fascinerende at "Lengde 20,0 cm Diameter 41,0 cm"Selger er Oslo Politidistrikt ved Namsfogden i Oslo, Asker og Bærum. Løsøret er blitt statens eidendom etter gjenstandsinndragning etter straffeloven. Uret selges "as is".
Sier litt om hvilke "yrkesgrupper" som synes dette er kult?![]()
Sjukt med ekstra lenkeledd. Brukar alltid alle ledd stortsett. Her er 6(!) tilovers![]()
www.tidssonen.no
Vis vedlegg 288220
Sjukt med ekstra lenkeledd. Brukar alltid alle ledd stortsett. Her er 6(!) tilovers![]()