Klokkecafé – løst og fast om klokker

Finnes det noen Nomos-forhandler i Norge som har en eller annen form for betalingsutsettelse? Begynner å få veldig lyst på en Club Sport 34, og slike store kjøp gjør mye mindre vondt som nedbetaling/utsettelse enn hele summen ut samtidig.
Som @andersen skriver har vår forumsponsor Otteren Klarna i nettbutikken – og glem heller ikke medlemsfordelen de har til oss på TS :)

@wonka

Som @andersen skriver har vår forumsponsor Otteren Klarna i nettbutikken – og glem heller ikke medlemsfordelen de har til oss på TS :)

@wonka

yess er vell 10% hvis jeg husker riktig ;)

@wonka

Den glemte jeg å bruke :ROFLMAO: Jaja, value er såpass bra at det kan jeg leve med..

@wonka

Mange takk! Enda bedre å kunne holde det lokalt. Jeg bor ikke i Stavanger, men har vært innom en del ganger for å kikke. Alltid hyggelige og har tid til alle mine dumme spørsmål, inkludert det evige "har noen lansert en 34-36mm klokke med skrukrone enda???" som de må ha hørt en del ganger.
Nå må jeg seriøst vurdere å gå for Nomos. Bremsen er at den enkle samlingen jeg har består av klokker med høy sentimentalverdi, spesielt Certina DS Action og DS-2, som samboeren og jeg har mætsjende av.

Mange takk! Enda bedre å kunne holde det lokalt. Jeg bor ikke i Stavanger, men har vært innom en del ganger for å kikke. Alltid hyggelige og har tid til alle mine dumme spørsmål, inkludert det evige "har noen lansert en 34-36mm klokke med skrukrone enda???" som de må ha hørt en del ganger.
Nå må jeg seriøst vurdere å gå for Nomos. Bremsen er at den enkle samlingen jeg har består av klokker med høy sentimentalverdi, spesielt Certina DS Action og DS-2, som samboeren og jeg har mætsjende av.
Veldig kjekt om du kommer innom og prøver Club Sport, om du ikke allerede har gjort det. Husk at ingen spørsmål er dumme, det er jo jakten på kunnskap som driver oss frem;) Vi har inne Club Sport i 34, 37, 39 og 42 mm og alle har skrukrone:)

• Liker
Reaksjoner: eidehelg