Klokkecafé – løst og fast om klokker

FARER-MOONPHASE-Hayley-wrist6.jpg


Det britiske mikromerket Farer presenterer tre nye modeller med stor månefase-komplikasjon.

Jeg, som stort sett synes at komplikasjoner bare roter til skivene, må si at jeg likte disse svært godt :)
Det sitter nok litt inne å kjøpe en da jeg frykter for jobben med å stille den hver gang den har stoppet. Det er jo en av grunnene til at jeg prøver å unngå dato.
 
Hei, de sier jo at ingen spørsmål er for dumme, så har et her:) Kan man starte en chronograph, stoppe den, også starte den igjen uten og nullstille den?
 
Det blir ikke fest uten vest (og Jean-Claude Biver).

Veldig kult @JørgenO !! :cool:

Hadde han noe spennende å melde?

Vis vedlegg 322887
Det var faktisk ganske så spennende ja. Vi var heldige og kom over et intervju der han snakket om bransjen, merkenes strategier og ikke minst sitt eget merke som er under oppseiling. Jeg må si at han fremstår som en usedvanlig sympatisk (kan sikkert være beinhard) og engasjert fyr. Vi satt på første rad og spratt opp på scenen for foto etter intervjuet. Prøvde å få agenturet for Norge, men den ene forhandleren han skal ha i Europa er allerede valgt:)
 
Den siste bumpen her var fin @Chronodiver (y) "Nå med lapp hvor det står Rolex og Bjerke" :D

 
For oss som ikke har abonnement:
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Sponon