Klokkecafé – løst og fast om klokker

Nærmer det seg lansering?
Vis vedlegg 320200
Screenshot_20230317-065606~2.png



 
  • Liker
Reaksjoner: politrew
Jeg løper endel (snikskryt) og har prøvd litt diverse på Garmin (945, 955 og nå nylig Epix) Det er jo feil fora dette, men det er jo på sin plass å berømme hvor utrolig bra produkter dette er til formålet. Hjelpes meg for et bra opplegg, design og brukervennlighet.
Jeg har en confession; jeg også ender opp med å stort sett bruke Garminen når jeg er hjemme :oops:
 
  • Liker
Reaksjoner: Friks
Redigert:
Presterte å nappe ut kronen med en ca cm lang stang fra min club campus da jeg skulle stille den.
Dyttet den pent inn igjen og den lot seg hacke og stille fint etterpå, tilsynelatende som om ingenting hadde skjedd.

Noen som har opplevd liknende? Jeg antar at dette betyr tur tilbake til butikken og noen uker på verksted..?
 
  • Wow
Reaksjoner: Larsnie og Todda
Noen som har opplevd liknende? Jeg antar at dette betyr tur tilbake til butikken og noen uker på verksted..?
Skjedde med min Breitling for noen måneder siden. Ringte serviceverkstedet til Breitling og fikk til svar at når den (velle?) klikker på plass igjen skal klokken fungere som normalt igjen. Påvirker ikke vanntetthet heller. Han ba meg bare å opplyse om det hadde skjedd ved fremtidig service.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen