Ja, vi elsker nato-rem

Å si at jeg elsker Nato er vel å dra på litt vel hardt.
Men det er utrolig praktisk. Spesielt når jeg er ute på jobbreise og sover med klokken på.
Mye mer behagelig enn lenke.
Samtidig er det greit å skifte til Nato når du skal utføre aktiviteter hvor lenken kan få seg noen stygge skraper.

Helt enig. Vi nye skjønner visst ikke greia.. :)

Populariteten til NATOs skyldes nok (i tillegg til det som er nevnt tidligere i tråden) at den har en ganske signifikant rolle knyttet til militærinspirerte ur.

Spesielt gjelder dette de autentiske britiskproduserte NATO i "Admiralty Grey". Mer om denne kan du lese f.eks. lese her.

NATO må være det mest geniale biproduktet i den horologiske verdenen, og det er en understatement :cool:

Gah! Skyv over en såkalt hyperlink hvor jeg kan handle litt nylon. Jeg er sugen på litt shopping. :cool:
Så skal jeg prøve på paneraien. Men bare fordi det er så enkelt å skifte rem. ;)

Gah! Skyv over en såkalt hyperlink hvor jeg kan handle litt nylon. Jeg er sugen på litt shopping. :cool:
Så skal jeg prøve på paneraien. Men bare fordi det er så enkelt å skifte rem. ;)

Ville nok anbefalt en Zulu på Paneraien din. De er litt kraftigere. Står litt mer i stil med kassen. Men en nylon på Panerai er som å banne i kirka da for enkelte Paneristi's.

Jeg synes det er grisetøft. Hadde min 312 på Zulu et par ganger.

Ser litt teit ut på mine små jentelanker da :D

4362888340_8e3315616c_z.jpg

4782984720_d6b7654609_z.jpg

Kan fåes kjøpt her.

NATO på Submariner, første gang jeg tester den kombinasjonen. Meget komfortabelt og praktisk... jo, jeg tror jeg liker det :)

Ble ikke allverdens til bilder.

6b4ceb61.jpg

5824f107.jpg

400c729e.jpg

ccdaf0ec.jpg

Ville nok anbefalt en Zulu på Paneraien din. De er litt kraftigere. Står litt mer i stil med kassen. Men en nylon på Panerai er som å banne i kirka da for enkelte Paneristi's.

Jeg synes det er grisetøft. Hadde min 312 på Zulu et par ganger.

Ser litt teit ut på mine små jentelanker da :D

Kan fåes kjøpt her.

Ålreit. Jeg innrømmer. Det der var faktisk litt stilig. Må bli Zulu. 20mm? (Å, så flaut at jeg må spørre.)
Nå har jeg ligget og sett på Paneraien. Jeg er, uten å kødde, blitt glad i den. :oops: Breitlingen er plutselig blitt som en uønsket sønn.

Kunne vært aktuelt med natorem i det norske flagget også. Til bruk kun på 17. mai, såklabert. Any idea?

Tillater meg en post til her, fra Mike Woods samling :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
DSCN8116.jpg

From left-to-right: 1975 ref. 5513 (0552 Royal Navy Clearance Diver) ~ 1977 double ref. 5513/5517 (0552 Royal Navy) ~ 1957 ref. A/6538 (0552 Royal Navy) ~ 1978 ref. 5517 (0552 Royal Navy Marines) ~ 1977 ref. 5517 (W-10 S.A.S. Army)

The watches are all "full-spec".