Dagens klokke

Nice, Espen.

132.jpg
 
Ja, her var det pinadø meg livat. God morgen, alle mann! Edit: ..og kvinner, det er vel et par av dere her også.

Var tidlig oppe i dag og valgte denne som dagens.

024-5.jpg




Edit II: Glemte visst å stille datoen i dag tidlig. Denne går som den skal og er rimelig nøyaktig, men det hender at den stopper i winderen. Kan det være noe med at den trenger litt mer action enn andre klokker? Har lest et sted at verkene i Seamaster ikke holdes igang ved deskdiving.
 
http://i836.photobucket.com/albums/zz284/Auto_7/f3e1f654.jpg

Pen Seamaster, Auto. Digger stripene på skiven :)

9c1f1483.jpg


Ved siste mini-GTG gav Celter uttrykk for å ikke være videre begeistret for dressklokker på NATO, så her er min vintage GP Gyromatic HF på skikkelig skinnrem ;)

I bakgrunnen skimtes også Tidssonen kalenderen. Kjempeflott bilde tatt av Agassiz denne mnd.
 
Jcat - jeg digger din reverso gmt, en lekkerbisken!
Jeg har atter en dag kost meg med daytonaen, og poster sikkert bilder av den til det kjedsommelige. Men dagens er dagens.
20120110_122217.jpg


Morgendagens klokke er allerede fisket frem, det blir ikke daytonaen :D
 
Deilig Espen, men min har glasset din skulle hatt :), men tophat til 5513 er herligere den altså!
dsc1676l.jpg

dsc16771.jpg

Snowflake er virkelig en raring og en tøffing. Denne var spesielt pen!
Jeg har kost meg med denne i dag.

DF6EC77D.jpg

Hvilken effekt bruker du på bildene dine Frodo? De har veldig ofte det samme vintage-feelgood-grønnskjæret :)

old scool

Kul vintage Omega Tore!
Jeg har skifta til reverso i kveld :)

Kan ikke annet enn å skryte av Reversoen din også. Den fineste varianten av de, et magisk ur! Påfuglene beundrer hverandre.. :cool:

Selv har jeg byttet til denne for kvelden i anledning mange fine remmer i posten på en gang. Ringte hjem fra jobb og spurte om det var pakke til meg som jeg kunne plukke opp på vei fra jobb. Junior repliserer "Ja, en fra Shanghai og en fra Thailand. Er det...?" "Ja" :cool:

L1010772.jpg
 
The daily beater, men nå med helfresh Toshi-strap i Cocoa/natural:
DSC_1416.jpg


Fin combo synes jeg selv :)

Edit: Ok, to dager gammelt bilde - men samme klokke er på i dag ;)