Hva fa.. er poenget med Steinhart??

Denne synes jeg er innafor fra store stygge S. Ja,den har roterende krans, kronebeskyttelse og til og med Oysterlenke. Men de har gitt den nok særpreg til at det blir en egen modell og ikke en kopi. Da går det greit i min bok. Resten er mye skamløse kopier.

6554E5B6-0C3E-444E-B52D-1D0575145963.png

Lars Birger

Steinhart er kjempebra det. Stabilt på +3 sec i døgnet på min. Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg gikk for den istedenfor squale, som etter min mening ligner vel så mye på sub, om ikke mer?? 40mm og cyclops.. Hvorfor får ikke de mer pes angående kopiering av sub? Pga. De har holdt på lenger?

Dere må ikke glemme at det er mange fordeler med å ha en rimelig klokke kontra noe som kommer på 50k+++
Hva faen er poenget med Rolex? :)

• Liker
Reaksjoner: velociraptor og Jrm
Dere må ikke glemme at det er mange fordeler med å ha en rimelig klokke kontra noe som kommer på 50k+++

Helt enig @Mr.Steff. Det er også mange fordeler med Quartz fremfor mekanisk. Som tidsvisningsservitør gir nok G-Shocken min mest valuta for pengene. Hadde G-Shocken min vært en kliss lik kopi av en Rolex ville den allikevel fått pepper.

Steinhart er kjempebra det. Stabilt på +3 sec i døgnet på min. Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg gikk for den istedenfor squale, som etter min mening ligner vel så mye på sub, om ikke mer?? 40mm og cyclops.. Hvorfor får ikke de mer pes angående kopiering av sub? Pga. De har holdt på lenger?

Hva faen er poenget med Rolex? :)

Nå var det Steinhart trådstarter satte spørsmålstegn ved.
Hvis du føler deg kallet er det bare å starte trådene:
  • Hva f**n er poenget med Squale?
  • Hva f**n er poenget med Rolex?
Vi har jo en WTF!?-tråd om AP allerede.:)

Jeg tenkte meg en Steinhart ocean one gmt, men blei en Tisell marine diver istede
C5944DFB-CE59-4EBA-B17D-780F6E319601.jpeg

Kommer neste uke og fikk tilogmed refundert 550kr fra Tisell

• Liker
Reaksjoner: Bond
Jeg tenkte meg en Steinhart ocean one gmt, men blei en Tisell marine diver istede
Vis vedlegg 130963
Kommer neste uke og fikk tilogmed refundert 550kr fra Tisell
Positivt at de spesifiserer at det er en marine diver på skiven. Greit å få det i klartekst. Er jo så lett å begynne å lure når det bare står "diver's", for ikke å snakke om den totale forvirringen som oppstår når det kun står feet/meter.

Rolex burde kopiere dette.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Steff og Asahi
Positivt at de spesifiserer at det er en marine diver på skiven. Greit å få det i klartekst. Er jo så lett å begynne å lure når det bare står "diver's", for ikke å snakke om den totale forvirringen som oppstår når det kun står feet/meter.

Rolex burde kopiere dette.

De fleste av oss har godt av spesifisering av marine da vi stort sett bare bruker klokkene til deskdiving.