Hublot - hva mener asylet

Seriøst? :neutral:

Helt useriøst! Jeg tror godt den ville gi samme "godfølelsen" med en kina utgave de folka, selvom jeg aldri ville kjøpt det. Jeg er ikke veldig opptatt av ur pga pris (men prisen henger ofte sammen med det jeg setter pris på) og er helt uinteressert i Hublot!
 
Men det er vel ingen Hublot som han har på bildet! Er vel snarere en Omega Speedmsster Broad Arrow..?

Damtidningen har ikke alltid helt oversikt, og det hender vel at arkivbilder brukes til småsaker om de kongelige. Men at han har en custom Hublot, det tviler jeg ikke på. Den Svenske kongefamilien har vel alltid hatt en litt annen estetikk enn vår egen..
 
Det der kan ikke være noen Hublot. I så fall er det en Omega homage

Oi, jeg mener ikke at den klokken han har på bildet er en Hublot. Det er obviously en Omega. Men jeg er fremdeles overbevist om at han fint kan ha en custom Hublot hjemme i skuffen til bruk på Stureplan med Paradise-kjæresten :)
 
Kommentar til hovedinnlegget:

Ta en pille og bruk pengene på noe annet.
For den prisen kan du få opptil flere klassikere selv dine barn vil like å arve.
 
Kommentar til hovedinnlegget:

Ta en pille og bruk pengene på noe annet.
For den prisen kan du få opptil flere klassikere selv dine barn vil like å arve.

Velkommen tilbake Frodo! Liker at det første du sier er: Ta en pille. :)
 
Hublot har nok en spennende tid foran seg etter oppkjøpet av BNB, får vi vente og så hvor mange inhouse verk de fikk med på kjøpet. Tror nok Hublot kommer til å kjøre veldig hardt på akkurat dette fremover. Sikkert mye piss om hvor lang tid "de" har brukt på å utvikle verkene osv osv.

I min bok står Hublot godt plantet i avdelingen sammen med Channel klokker.

Har du endret mening om Hublot siden sist @Mathfjeld ?
 
Har du endret mening om Hublot siden sist @Mathfjeld ?
Det har han, ikke sant @Mathfjeld ???

C5B2FD7D-62A6-4F22-943B-A14E45EE5D53.jpeg
49610C65-AF52-4929-B978-EAC375826D1E.jpeg