Hjelp: Ny klokke 15-25k

Maurice Lacriox har mye fint i den prisklassen. Et merke som ikke kan observeres overalt, og som vi ser alt for lite av her på sonen.:)

Maurice-Lacroix-Les-Classiques-Chronographe-Automatique-LC6058-SS001-330_5277.jpg

Jeg kliner til med Hamilton her også, siden du setter grensen ned til 15000,-
jomashop_2188_213632220.jpg

Som han sa over her, så har du mer igjen til Jaegeren!;)

Med relativt smale håndledd ville jeg vurdert en Breitling Superocean Heritage 38. Uvant stilrent fra kongen av "cluttered dials".

Her er en link til Bullits tråd på WUS:

http://forums.watchuseek.com/f15/new-arrival-superocean-heritage-38-a-513140.html

Støtter denne 100%. glemte at den var mulig å få under 25k. Lekker anvennelig klokke. Hadde denne i bronze selv, og føles ikke for liten synes jeg.

Synes eks 40mm ball som er passaround nå ikke føles det spøtt større.

Med relativt smale håndledd ville jeg vurdert en Breitling Superocean Heritage 38. Uvant stilrent fra kongen av "cluttered dials".

Her er en link til Bullits tråd på WUS:

http://forums.watchuseek.com/f15/new-arrival-superocean-heritage-38-a-513140.html

Mon dieu! Den var lekker! Har bevisst droppet å se på Breitling da jeg stort sett syns de er for store og prangende, men den der var flott. Rett til finale heatet sammen med Omega og Zenith.

Det viser seg, ikke overraskende, at de modellene jeg liker best alle ligger rundt min definitive smertegrense... Jeg skjønner at jeg kunne fått mye flott brukt, men for meg er det noe med å kjøpe nytt i butikk. Det blir ikke brukt denne gangen.

er faktisk i samme situasjon med samme budsjett så blir morsomt å følge med på denne tråden med alle gode tips om klokker og klokkemerker. Jeg vil kjøpe brukt da så ser at mange av tipsene er hva jeg har tenkt på fra før med rolex, omega og IWC :)

Takk til alle som har kommet med forslag.

Nå er klokke bestilt, men jeg kan avsløre at det ikke ble noen av de som er nevnt i denne tråden. Jeg kan også avsløre at jeg har sprengt budsjettet.

Det blir et par ukers venting før jeg avslører hva valget falt på. Tenkte jeg skulle lage en slik un-boxing når herligheten ankommer.

Høres spennende ut. Gleder meg til å se hva du landet på.

(Noe hint om hvor mye budsjettet ble sprengt med?) ;)